Gå til innhold

"Delt@" en ærlig selger

Ranger emnet


Baldrick

Anbefalte innlegg

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by Grønne fare

vet ikke helt om det er katta i sekken akurat.. det var vel noe av det som virket?? kanskje litt mer pus i pose trur jeg

 

Hehe, det er sannt det, det er mer en pusekatt enn ei smellfeit gammel katte! Endel av utstyret fungerer utmerket...

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med nick`et kan godt bare skrives her, hvis selger ikke tar hintet nå engang..

Saken har helt sikkert to sider, men har han ikke samvittighet mot at han har solgt ting som ikke funker, må han ta støyten!

 

Hater uærlighet ! Spesielt når det rammer noen direkte!

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er personen som har solgt varene. Varene ble demontert ifra min gamle bil og lagt tilbake i orginalembalasjen. Varene fungere helt perfekt rett for jeg begynnte demonteringen. Varene har ligget i kjelleren, urørt, inntil jeg tok det fram for å selge det. Jeg annonserte anlegget for salg, og alle de som ringte fikk muligheten til å se/ta på varene og selv vurdere om de skulle kjøpe det. Når jeg solgte varene ble de fremvist for kjøperen. Kjøper fikk full annledning til å gå igjennom varene, noe han gjorde. Han fikk en gjennomgang av meg for å forvisse om at alle varene var tilstede. Jeg tok selv initiativet til å åpne den ene igjenteipede kartongen med et basselement, han tok elementet ut og hadde det i hånda, og sa at det så greit ut.

 

Hvorfor ble varene fremvist?

 

Jo, fordi jeg visste at varene ikke var defekte. Etter å ha gått igjennom varene, ble kjøper enig med seg selv om å gjennomføre handelen.

 

mannen har jo blitt lurt, tydeligvis

 

Nei mannen har ikke blitt lurt.Varene var ikke defekte da jeg ga de fra meg.

 

HATER sånne useriøse folk..

 

Hvordan kan du si det, utifra en(1) person sin historie?

 

 

Nå har jeg stått fram og vist dere hvem jeg er.

Hadde ingenting å skjule for BALDRIK når han møtte meg.

Visst jeg senere har noe å selge, kommer jeg til å legge det ut for salg her på forumet. Da har de som kanskje har lyst til å gjøre en handel full mulighet til å sjekke at de får det de betaler for.

 

En ting jeg har lært er at neste gang jeg selger noe,så skal kjøper underskrive på at varen var i normal stand da den ble kjøpt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CrZy_T

En anna ting hadde vel kanskje vært å ta en telefon? Vet ikke om jeg snakker for andre også, men jeg sjekker så godt som aldri private messages. Synes det hvertfall var unødvendig og dra det ut hit før du hadde fått beskjed at det var uaktuelt å få igjen noe.

 

kanskjed u skal begynne med det da?`evnt sette på at fu får en notice hvis du får en..

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Otto von Bismarck

Baldrick, angående den skrapelyden. Vil du beskrive enklest mulig hvordan alt er koplet sammen? Jeg tenker på forsterkeroppsettet og eventuelle eksterne filtere i bruk. Samt produktnavn.

Det er ikke sikkert bassen er sprengt.

 

Som jeg skrev så oppdaget jeg FØR elementet ble montert i kassen (eller tilkoblet for første gang) at den ene bassen ikke var iorden. Når en presser senter inn på membran hører en skrapelyd og en merker det gir motstand noe ett element som er iorden ikke gjør. Men for å svare på spm, begge elementene ble koblet i paralell på en brokoblet Phoenix Gold ZX500.

 

Ser at Delta sier alt var iorden når han pakket det ned, og det kan være at han solgte det i god tro og ikke visste varene var defekt. MEN det som er 110% sikkert er at både bass og midbass var defekt FØR jeg koblet det til. Spilleren er jeg også 99,99% sikker var defekt FØR den ble tilkoblet... Mao varene var overhodet ikke i den stand de skulle være i. Jeg tilbø selger en rimelig og fair måte å gjør opp for seg (det koster uansett meg mye mer (mer enn det dobbelte) å få det fikset enn den sumen jeg "krevde" tilbake), når jeg da ikke får svar fra selger (og JA jeg vet han leser både mail og PM) så ble det som det ble... Hadde jeg fått tilfredstillende svar og oppgjør fra Delta så hadde jeg selvsagt ikke gått ut med dette.

 

Så om ikke annet la dette være til advarsel for andre om å sjekke grundig alt utstyr før en kjøper noe, så slipper både kjøper og selger ubehaglige overaskelser etterpå.

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Grønne fare

dette var jo et inntresangt innleg hvorfor prøver du ikke og selge historien din til se&hør eller noe sånt?? dette er jo nesten tristere en tore på spore

 

 

 

Ærlig talt, riktig nok er innlegget noe som kanskje burde holdes privat, men samtidig kan det og være greit at allmenheten får vite om det, i tilfelle denne andre personen skulle prøve å gjøre det samme mot noen andre..

Hvis du ikke har noe mer saklig enn Se&Hør og Tore på Sporet kommentarer kan du jo holde dem for deg selv.. :eek:

 

Jeg forsto det slik lengre ned her at du har vært så uheldig at du har fått ripe i lakken, historien bak det vet ikke jeg noe om, men hadde du likt det at folk blåste deg av på samme måten som det du gjør mot han som skrev dette innlegget??

Det var nok jævlig kjipt for deg med den ripa, men tror du ikke det er kjipt for han som skreiv innlegget å betale så mye for et annlegg som ikke funker???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår