Precious Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 arrrghh..... Det er MORD!! Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Men jeg mener den lever videre som ett prosjekt! Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Originally posted by ZombiE Men jeg mener den lever videre som ett prosjekt! ikke nå lengre. flere bider av den på fotoalbum'et på sia mi, fra da jeg og KadettC bytta ut den sure 1.9s'n med en 2.0E Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Originally posted by KadettC er detta bilen som Kristian Flatla hadde? da kommer i tilfelle motor gir og felger fra denna bilen her... den røde er det jeg som har bygd opp, men det jeg lurte på om den oransje er den som Kraistian hadde... Desverre ble den røde rameskeiv så det var lite håp for den... nå bygger jeg opp denne her, så får vi se hva det blir til etterhvert... Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Ok... det var synd og høre :( Ja Lethal sin har vært Kristian sin ja... Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet September 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Det stemmer at dette er den Kristian hadde ja.. Han tok alle delene fra den du bygget opp KadettC. Men du har ikke litt mer info om akkurat hva som er gjort med motor, understell, fjærer etc på den? Sperra mi er veldig slakk, kanskje kaputt.. Vet du noe om det? Hvordan fikse, "Stramme" eller noe? Synes den går rimelig greit, men vet liksom ikke helt hva som er gjort med den...... Den røde var kjempe fin, og Engan var ikke noe særlig bli på den fyren som smalt til han i ræva en uke etter han hadde kjøpt den.. Mvh Lethal Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 jepp sperra di er deff :cool: men bilen din er fin, det ska du ha, bare du får på no speil ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Originally posted by Lethal Det stemmer at dette er den Kristian hadde ja.. Han tok alle delene fra den du bygget opp KadettC. Men du har ikke litt mer info om akkurat hva som er gjort med motor, understell, fjærer etc på den? Sperra mi er veldig slakk, kanskje kaputt.. Vet du noe om det? Hvordan fikse, "Stramme" eller noe? Synes den går rimelig greit, men vet liksom ikke helt hva som er gjort med den...... Den røde var kjempe fin, og Engan var ikke noe særlig bli på den fyren som smalt til han i ræva en uke etter han hadde kjøpt den.. Mvh Lethal fjørene fra den røde sitter nå på den gule bilen jeg har, så de tviler jeg på at du har.. og forøvrig va rdet aldr sperre på denna røde her.. bakaskel og forstilling fikk jeg tiilbake når jeg kjøpte det som var igjen av vraket...l motoren er det jeg som har bygd opp så, kan si det at når jeg kjøpte motoren hadde den 86 tusen, da monterte jeg enem y10 kam justerbart kamdrev og grenrør, samt kon filter.. hva som er gjort med den i ettertid aner jeg ikke... Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet September 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Originally posted by KadettC fjørene fra den røde sitter nå på den gule bilen jeg har, så de tviler jeg på at du har.. og forøvrig va rdet aldr sperre på denna røde her.. bakaskel og forstilling fikk jeg tiilbake når jeg kjøpte det som var igjen av vraket...l motoren er det jeg som har bygd opp så, kan si det at når jeg kjøpte motoren hadde den 86 tusen, da monterte jeg enem y10 kam justerbart kamdrev og grenrør, samt kon filter.. hva som er gjort med den i ettertid aner jeg ikke... ok ! :) Da vet jeg det.. Det sitter visst manta A sperre aksling på den nå.. Så er det korte bilstein foran med ukjent fjærer, og OMP senke fjører bak... Har du noe gode forslag til videre tuning av denne motoren? Lyst til å fortelle litt eksakt hva det justerbare kamdrevet hjelper for? Mvh Lethal Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 du får justert motoren mer riktig, om du egentlig skulle hatt et punkt som er midt mellom 2 tnner får du ikke satt kjede der med vanlig drev, derfor justerbart som lr deg gjøre det, for og tune motoren her mer anbefaler jeg deg høvle av toppepn og porte den... skal du ha mer enn det bytter du motor til noe annet... justerbart kamdrev er nesten et must med høvla topp, ikke like viktig på standradr topp Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Originally posted by KadettC motoren er det jeg som har bygd opp så, kan si det at når jeg kjøpte motoren hadde den 86 tusen, da monterte jeg enem y10 kam justerbart kamdrev og grenrør, samt kon filter.. hva som er gjort med den i ettertid aner jeg ikke... Aldri hørt om y10?? Hvilke åpningstider/løft har den? Kjører du H12 tviler jeg på du kommer til å savne effekt i det hele tatt. Du kommer derimot til å savne tomgang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Glorvigen Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 har en 2liter liggende. i den skal det visstnok være en e11 kam. hva vil dette si? er det en værsting kam? har ikke så peiling på slikt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet September 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Originally posted by KadettC du får justert motoren mer riktig, om du egentlig skulle hatt et punkt som er midt mellom 2 tnner får du ikke satt kjede der med vanlig drev, derfor justerbart som lr deg gjøre det, for og tune motoren her mer anbefaler jeg deg høvle av toppepn og porte den... skal du ha mer enn det bytter du motor til noe annet... justerbart kamdrev er nesten et must med høvla topp, ikke like viktig på standradr topp Takk for tips! :D Har planer om en versting 2.4 suge motor.. men dette blir langtids prosjekt.. så å porte den som sitter der nå er jo ikke så dumt ;) mvh Lethal Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nalletiger Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Hva tar du for rattet hvis du skal bytte det da?Skulle hatt det til en Ascona B.. Siter Ascona B c20let *godkjent* BMW 316 Ascona B 1977 prosjekt MB 190 E It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.R.Giulietta Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Skjedd noe mer her i det siste eller? OPPDATERING!!!! Siter Alfa Romeo Giulietta -84 prosjekt Alfa Romeo GTV6 -85 Alfa Romeo GTV6 -84 corsabil Alfa Romeo 75 QV -91 bruksracer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg