Allengero Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Det høres hvertfall slik ut. Lyden kommer en plass mellom innsuget og toppen. Kommer bare når jeg ruser eller akselerer, men ikke på tomgang eller triller. Noen ideer hva det kan være? På 323 GTR. Siter -1987 BMW E30 325 og snacks -1990 Mazda 323F med et par ekstra deler -1970 Mazda 1500 deluxe også med et par ekstra deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Originally posted by Allengero Det høres hvertfall slik ut. Lyden kommer en plass mellom innsuget og toppen. Kommer bare når jeg ruser eller akselerer, men ikke på tomgang eller triller. Noen ideer hva det kan være? På 323 GTR. Har du sjekket at det ikke er en kanarifugl i motoren din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allengero Skrevet August 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Bra sikkert, den kom hvertfall ikke ut da jeg plystret på den... Siter -1987 BMW E30 325 og snacks -1990 Mazda 323F med et par ekstra deler -1970 Mazda 1500 deluxe også med et par ekstra deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Har du prøvd med kjeks? Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Originally posted by audifanatic Har du prøvd med kjeks? Nå tok tråden en uheldig avsporing. Har du sjekket alle rør og belger fra innsuget til toppen? Jeg tror dette kan være så enkelt som ett hull... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg