M 4-life Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 hadde vaska bilen her en dag, starta opp å kjørte den på plass igjenn uten problemer.. 1 min senere skulle jeg starte på nytt, men da var den plutselig død.. startern går men den kommer liksom aldri etter.... trodde først det var pga av vaskinga, men etter litt testing fant vi ut att det ikke er gnist fra coilen..altså i ledningen som går fra coiln til fordelern.. er det da så enkelt som att coiln er gåen eller kan problemet ligge en annen plass... skaffa ny ledning fra coiln men til ingen nytte,,,, (er ikke 110% sikker på att det er riktig ledning men det skal vere det.. Siter -BMW 318i E30 2 dørs 1987 Apex40x40,Enzo cup 215/40x17",jamex,polk audio (zinnoberrot) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 kanskje denne tråden kan hjelpe deg? LiNk Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Kan minne veldig om releet til bensinpumpa/bensinpumpa. Var sånn på min gode gamle BMW 518i. Den funka som bare det, stoppa den i 10 min og fikk ikke start igjen. Trodde det var pumpa jeg da. Så bytta den først, men viste seg at det bare var releet :rolleyes: Sjekk om bensinpumpa starter når du setter på tenninga, den skal da dra fram litt bensin. Håper det ordner seg! Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M 4-life Skrevet August 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 defekt bensinpumpe og null gnist har vel ingen sammenheng...eller? tror nok det er coiln/teningsmodulen..,,, Siter -BMW 318i E30 2 dørs 1987 Apex40x40,Enzo cup 215/40x17",jamex,polk audio (zinnoberrot) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 var det en motorvask du hadde utført eller bare utvendig vask? Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M 4-life Skrevet August 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 kun utvendig vask ja... men tror ikke vaskinga og problemet har noe sammenheng.. bare tilfeldigheter,,, Siter -BMW 318i E30 2 dørs 1987 Apex40x40,Enzo cup 215/40x17",jamex,polk audio (zinnoberrot) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 og, men hva med å få bilen til en VAG forhandler for å kjøre en diagnosetest på den? Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Originally posted by M 4-life defekt bensinpumpe og null gnist har vel ingen sammenheng...eller? tror nok det er coiln/teningsmodulen..,,, Ingen sammenheng nei! ;) Men bare fikk deja vu fra når det skjedde med min så jeg tenkte jeg skulle dele mine erfaringer da vettu. Sjekka inni fordelerelokket og sånt da forresten? Rotor'n min hadde brent opp en gang.. :eek: Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M 4-life Skrevet August 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 så forholdsvis bra ut rotorn ja,,, ringte på Møller i dag, de trodde mest sannsynlig det var coiln som var gåen... Siter -BMW 318i E30 2 dørs 1987 Apex40x40,Enzo cup 215/40x17",jamex,polk audio (zinnoberrot) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg