Gå til innhold

Team RF stickers

Ranger emnet


Knusern

Anbefalte innlegg

last ned bilder fra internett,gi disse til et reklametrykk byrå,å de lager klistremerker til deg.....

 

Ellers følger det som rege med i eskene om man kjøper noen RF produkter.. Har vell 5-6 Team RF merker her....

PROSJEKT PASSAT1 '98
PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen

NÅ ~ VW Passat GTE '16

X ~ VW Passat `08 SportLine
X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95
Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Knusern

jasså.... så det er så mye bry altså... jaja, alt for å være mest harry

 

harry og harry.. synes det kan være fint med noen klistermerker her og der.. Men.. bakdelen med det er jo at hvis du har ett greit anlegg du har brukt en del penger på så annonserer man jo bare til tyver å ræl... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by C0bra

Du kan kjøpe ho bilradiospesialisten, og sikkert andre bilradio sjapper som selger rf..

 

Tror ikke du får kjøpt Team RF merkene, men vanlige RF-merker får man kjøpt..

 

Skal man ha Team RF må man vel enten kjøpe noe RF-produkter eller be ett trykkeri lage noen til deg.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zetec

 

Tror ikke du får kjøpt Team RF merkene, men vanlige RF-merker får man kjøpt..

 

Skal man ha Team RF må man vel enten kjøpe noe RF-produkter eller be ett trykkeri lage noen til deg.

 

stemmer vell det som Zetec sier..

Jeg kommer ikke til å putte på mine Team RF klistremerker...

PROSJEKT PASSAT1 '98
PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen

NÅ ~ VW Passat GTE '16

X ~ VW Passat `08 SportLine
X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95
Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TropicX

 

stemmer vell det som Zetec sier..

Jeg kommer ikke til å putte på mine Team RF klistremerker...

 

Jeg skal ha mine på bilen, men det har noe med at jeg er forhandler for merket, og vil reklamere for det, men hadde det ikke vært for det så hadde jeg latt være..

 

Innbrudd i bilen pga klistermerker er kjipt..

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom jeg er grafisk designer, kan jeg si at logoer og bilder fra nett har en tendens pga. den lave oppløsningen på 72 dpi.

Du KAN sikkert få laget klistre av dette, men de blir nok veldig små om oppløsningen skal være god nok.

 

Om du skal få klistere av god kvalitet, må du få tak i logoene du vil ha som .EPS-filer, altså vektoriserte bilder/logoer som kan skaleres opp og ned så mye du vil uten kvalitetstap.

 

For å søke etter høyoppløselige logoer, kan du sjekke http://logo.nino.ru/ (jeg får den selvfølgelig ikke frem akkurat nå, så jeg får ikke sjekket om det ligger noe RF-logoer der..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ePiFaNT

Ettersom jeg er grafisk designer, kan jeg si at logoer og bilder fra nett har en tendens pga. den lave oppløsningen på 72 dpi.

Du KAN sikkert få laget klistre av dette, men de blir nok veldig små om oppløsningen skal være god nok.

 

Om du skal få klistere av god kvalitet, må du få tak i logoene du vil ha som .EPS-filer, altså vektoriserte bilder/logoer som kan skaleres opp og ned så mye du vil uten kvalitetstap.

 

For å søke etter høyoppløselige logoer, kan du sjekke http://logo.nino.ru/ (jeg får den selvfølgelig ikke frem akkurat nå, så jeg får ikke sjekket om det ligger noe RF-logoer der..)

 

den logo.nino.ru var den siden som de hentet RF logoen som jeg har i bakruta på bilen... De fikk den hvertfall veldig pen, og de måtte forstørre den.. Men er vell høyoppløslig logo som du sa..

OG det ligger rf logoer der! Men ikke Team RF klistremerke, det fant jeg ikke..

PROSJEKT PASSAT1 '98
PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen

NÅ ~ VW Passat GTE '16

X ~ VW Passat `08 SportLine
X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95
Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår