Gå til innhold

En utrolig trist dag; Øystein (aka Ozzzt) omkommet i trafikkulykke

Ranger emnet


raboc

Anbefalte innlegg

Off!!

vet nesten ikke hva men skal si.

jeg var der rett etter at det sjedde.

ble liggende i lang kø fra stjørdal og besluttet å ta en snarvei,

komfram rett ved ulykkesstedet, det var over 1mil med kø.

ulykken er noe av det jævligste jeg har sett, var deler over alt,bla et par avrevne akslinger, hadde en vond magefølelse av at liv hadde gått tapt.

jeg og noen kompisser snakket med Øystein på Streetlegal i Namsos, da holdt han på å makse turbotrykket for å ta en amerikaner i siste heat...

 

Håper du får det godt sammen med bilgudene.

 

 

R.....I......P:(

1992 Mazda FD3S RX7 13b

100% original rx7:P (eeeh)

1978 Mazda Rx-4 Wagon, 12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 283
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by MrControl

Uten at jeg vet hva som skjedde med de Nederlandske folka som kom over i feil kjørebane.. noen som vet? forbikjøring?

 

det siste jeg har hørt nå, er at de nederlandske folka nekter på at det var deres feil, men at det var vogntoget som kom over i motsatt kjørebane. altså stikk i strid med politiets rapporter. Tipper han bak rattet på den nederlandske bilen har duppa av jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer til familie og venner.

Ufattelig at dette skjedde "en av oss",men det lå vel i kortene.

Fikk utveksla noen få ord med Øystein ved ACR i juni,og fikk se deg i aksjon på bane. Ubetalelig.

 

Skal til Tr.heim i dag,stopper og legger ned en blomsterkvast ved ulykkesstedet.

 

Hvil i fred.

- 85 VW Golf G60 8vT

- 87 VW Golf II 1,8 (Solgt)

- 69 VW Boble (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mr2chris

Tipper han bak rattet på den nederlandske bilen har duppa av jeg.

 

 

Ikke så rart,med tanke på de fartsgrensene vi har her i landet på hovedveiene....blir sløv av å krabbe avgårde sånn. Men kan jo hende han feilberegna også....er så lite som skal til. .. :(

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har aldri snakka med fyren selv..men det virker som om han var en godt likt person her inne.. så da vil jeg bare si.. istedenfor å være lei og trist.. vær glad..

for det første..han døde mens han gjorde det han likte best..kjøre bil! for det andre..han er nå på et myye bedre sted enn der han var..

og joda.. tror nok at vår kjære autofile far tar godt vare på han der oppe på de evige race ways!

 

men seff er det jo kjipt for familie og venner at han forsvant så fort og tili.. men prøv å se det lyse i det..

om dette får staten til å tenke seg litt mere om når det gjelder trafikk sikkerheten her i norge, så er ikke hans død forgjeves!

 

R.I.P til deg øystein..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår