CorollaGT Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Gangsta bitch, frekk den ass.. Siter VW Golf '90 Toyota Corolla GT '86 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyKen Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Truck'en var grisefet!!! Eneste er at etter min mening fortjener den en mye fetere front og kanskje en spenstigere spoiler foran. Men, kul som F...! ;) Ken Siter - 86 IROC ragtop mods.. - 01 520IAT - 99 Golf ugh... X 95 Tahoe Sport mods.. www.chevyworld.net/blog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet August 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 Originally posted by Chevy350 Nå som dama har pickup, skulle det jo bare mangle at du får deg en også? ;) Christian Så enig så enig :D Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet August 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 Originally posted by lethol hehe.. Rå bil.. Kjenner forige eier hvis han kom fra jessheim. Har jeg rett? Stemmer det ja ;) Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet August 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 Originally posted by ChevyKen Truck'en var grisefet!!! Eneste er at etter min mening fortjener den en mye fetere front og kanskje en spenstigere spoiler foran. Men, kul som F...! ;) Ken Enig at den skulle hatt den nyere fronten med to lys istedenfor fire...men fyttirakkern for en pris. Kan si at kjøreegenskapene er helt overlegne ! Første gang jeg satt på med en luftfjøringsbil så ble jeg meget imponert !! Det var en 60` Oldsmobile og det var en drøm å sitte på på humpete veger. Motoren er en V8 350 TBI med TH 700 automat kasse. Kan justere som man vil. Man kan slippe bilen i møkka og la den stå der :cool: To brytere stiller foran og bak Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet August 7, 2004 Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 Koster det mye for ett slikt luft fjær opplegg?? Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet August 7, 2004 Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 DET DER ER VOLDTEKT AV EN PASSE FIN PICKUP!!! hvorfor kjøpe en ofroader for å senke den så den subber på rett asfalt?. da er jo hele meninga med bilen borte.. :rolleyes: Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet August 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 Originally posted by Tape-R DET DER ER VOLDTEKT AV EN PASSE FIN PICKUP!!! hvorfor kjøpe en ofroader for å senke den så den subber på rett asfalt?. da er jo hele meninga med bilen borte.. :rolleyes: Er ikke enig med deg.. men bra med egne meninger ;) Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet August 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 Originally posted by Stephan Koster det mye for ett slikt luft fjær opplegg?? Han som bygde bilen betalte 50,000,- for settet og monteringen Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet August 7, 2004 Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 TapeR: Originally posted by Tape-R DET DER ER VOLDTEKT AV EN PASSE FIN PICKUP!!! hvorfor kjøpe en ofroader for å senke den så den subber på rett asfalt?. da er jo hele meninga med bilen borte.. :rolleyes: Offroader??? Sist jeg så på bildene av bilen var det en 5bolt'er, dvs RWD - og det kaller jeg IKKE offroader, av EGEN erfaring!!! -"Hvis firehjulstrekkerne må opp, slepp tohjulstrekkerne NED!!!" Modmach1: Senk i vei!!!! ;) Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet August 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 Originally posted by Chevy350 TapeR: Offroader??? Sist jeg så på bildene av bilen var det en 5bolt'er, dvs RWD - og det kaller jeg IKKE offroader, av EGEN erfaring!!! -"Hvis firehjulstrekkerne må opp, slepp tohjulstrekkerne NED!!!" Modmach1: Senk i vei!!!! ;) :peace: :usa: :hello: thumpsup sombrero :hug: yodude birthday kiddie Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet August 7, 2004 Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 Digger dama di. hvertfall smaken hennes! FEEEEET bil;) Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet August 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 Originally posted by ecko Digger dama di. LIGG UNNA :D Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet August 7, 2004 Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 Hehe! slapp av! Har mere nok med å fikse bilen til dama MI Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet August 7, 2004 Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 jeg skal snart over på en kingcab eller hilux. og pickup generelt skal bygges STORT! massivt og høyt!! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg