be-4-you.com Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Kan vi ikke slå oss sammen å lage et stort vintertreff???? Se link: http://www.be-4-you.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=530 Jo fler jo mere action:D :D :D :D Siter www.be-4-you.com T 22970305 Fax 22970304 Alt innen: Tuning,styling,dekk,felg,bremser mm Ta kontakt for et godt tilbud ;-) WWW.BE-4-YOU.COM -------------------------------------- Strømsveien 185,0665 Oslo På alnabru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalhback killer Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Her kan man stille med det meste av redskap:D :D ispigg++++++++ Detta blir show;) ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalhback killer Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 Hvorfor er det ingen som melder seg for kjøring??? Det her er jo stedet å rase fra seg!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 Har ikke noen utpreget rallybil! :) Skal på vålerbanen i stedet tenker jeg.. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 jeg skal jeg skal jeg skal jeg skal må bare finn meg en Sigdal bil først :D Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
be-4-you.com Skrevet November 24, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2002 De som skal være med kan sende en mail til ruudracing@be-4-you.com og mrk den med vintertreff Håper på at så mange som mulig stiller Det er også muligheter for leie av "rallybiler" det koster 500 for å kjøre egen bil fra kl 0900 til 2000 da er også uttauing hvis du "setter deg fast:D "ink!!! mat å drikk selger de der også STOR LAVO........ MVH Jan Øivind Ruud http://www.be4you.no Siter www.be-4-you.com T 22970305 Fax 22970304 Alt innen: Tuning,styling,dekk,felg,bremser mm Ta kontakt for et godt tilbud ;-) WWW.BE-4-YOU.COM -------------------------------------- Strømsveien 185,0665 Oslo På alnabru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 Fortsatt like få som melder seg på? Falt pladask for dette jeg iallefall Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
be-4-you.com Skrevet Desember 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 Synnes det var en laber påmelding fra bilforumet`s medlemer............... :mad: Dette blir garantert helt rått!!!!!!!!!!!!!!! Siter www.be-4-you.com T 22970305 Fax 22970304 Alt innen: Tuning,styling,dekk,felg,bremser mm Ta kontakt for et godt tilbud ;-) WWW.BE-4-YOU.COM -------------------------------------- Strømsveien 185,0665 Oslo På alnabru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 Er ikke dette et hemmelig treff da?? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
be-4-you.com Skrevet Desember 5, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Du kan jo ta deg en tur,de selger hamburgere der også......... Siter www.be-4-you.com T 22970305 Fax 22970304 Alt innen: Tuning,styling,dekk,felg,bremser mm Ta kontakt for et godt tilbud ;-) WWW.BE-4-YOU.COM -------------------------------------- Strømsveien 185,0665 Oslo På alnabru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower.no Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Hmm, hadde dette vært noe for bmw'n da tro? Er vell heller stedet for ascona dette =) Må i såfall finne frem ispigg hjul! Litt langt å kjøre for meg.... ;) Siter BMW POWER - GO FAST! www.bmwpower.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Originally posted by be-4-you.com Du kan jo ta deg en tur,de selger hamburgere der også......... SÅ FETT!!!! Men hysj!!! Ikke si det til noe.... blir så mye mere morsomt da heehehehheheh lol lol lol lol lol lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 detta blir nok fett. kan ikke i år men dere kan regne med meg neste år vis dere får til vintertreff neste år også :D Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 jeg har meldt meg på og skal prøve og få med noen flere med biler som kan lage litt show. det er en god grunn i seg selv og komme for å se guffen piske 360ìen sin.....hapyhappy Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattro kåre Skrevet Desember 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2002 Eg og har meldt meg på!!! Må trene meg til vag treffet!!! Gledar meg!!!!:D :D :D Siter Audi 80 Quattro 2E VOLVO 760 tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg