ThAMaZTeR Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 klokken 20? eller 19? Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet August 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Det var du som mekka no i fjor om streetmeet? Flotters om du kan fikse no greier nå også :) Bare å spre ordet folkens! Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet August 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 20 eller 21 (helst) passer best for meg... Vet ikke hva som passer best for andre. Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 tror vi sier fra 20:00 jeg.. folk kommer aldri på tidspunktet som er satt opp uansett.. hehe.. så folket kan samles fra 20:00 og utover.. så satser vi på en skikkelig runde gjennom byen etterhvert.. :D men mekker poster for øyeblikket.. har snart noe klart.... :D Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 grei nok? Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet August 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Kjempe kjempe!!! :) Lager du den stor nok til at den kan printes ut? Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 har i tre versjoner: EN til bruk på hjemmesider: En til bruk i reklame på forum osv: Og en til printing: Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Nice! :) Siter Freude am Fahren 00 BMW 320D ///M Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Noen som kommer el? :cool: Siter Freude am Fahren 00 BMW 320D ///M Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Originally posted by K-E Noen som kommer el? :cool: nai det tviler jeg på ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Forutsatt at været ikke er helt jævli så tar jeg gjerne turen til Hamar jeg. Får sikkert lurt med meg noen også ;) Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Akkurat nå er det jo oppholdsvær så det ser jo igrunn bra ut AKKURAT nå. Men man vet jo aldri..... :rolleyes: En ting som er sikkert er at det blir MYE folk på hamar ikveld. Bjørn Rosenstrøm spiller jo på Mart`n ikveld så det blir nok mye folk. Av alle ymse slag.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Originally posted by NoLimit Akkurat nå er det jo oppholdsvær så det ser jo igrunn bra ut AKKURAT nå. Men man vet jo aldri..... :rolleyes: En ting som er sikkert er at det blir MYE folk på hamar ikveld. Bjørn Rosenstrøm spiller jo på Mart`n ikveld så det blir nok mye folk. Av alle ymse slag.... Sjekka været på vg.no og det ser jo ut til at det blir opphold. Tar vel med meg noen kamerater og ruller oppover ikveld. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet August 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Var en tur ca. kl. 22. ELENDIG OPPMØTE! Ga F og stakk. Tomta er et tragisk sted å ha treff... CC-plassen er prioritert i framtida! Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Originally posted by bmw-styling Var en tur ca. kl. 22. ELENDIG OPPMØTE! Ga F og stakk. Tomta er et tragisk sted å ha treff... CC-plassen er prioritert i framtida! hehe.. dette kunne jeg fortalt deg for lenge siden ;) Heldigvis dro jeg ikke til hamar bare for at det skulle være "streetmeet" der... Visste at det ikke kom til å bli noe bra siden det er under en mnd siden det var Streetmeet på CC plassen. Tomta er ikke et egnet sted for streetmeet. CC-plassen derimot passer mye bedre. Får heller prøve å få til et Streetmeet i slutten av september eller noe vel? Som vi hadde der sist. Da ble det mye folk . :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg