Gå til innhold

Project lowrider

Ranger emnet


lars-frr

Anbefalte innlegg

Km er korrekt , da kviteringer for de siste 10 år medfulgte .. Samt forsikrings km for hvert år

Det er moren til en venn av meg som har eid den så er ganske sikker ja :)

 

Lakken er stygt ja , men det er det eneste som er negativt med bil.. Skal lakkest om da .. Kan jo bli fin den her da :)

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 408
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ta et raid med avfetting, lakk, osv i motorrommet og, den motoren var forferdelig skitten og oljete. Må være noen pakniknger som svetter litt mye eller noe, jekk den ut og skift alle pakninger og overhal skiten, så vet du den er der, og er ok, i en god stund fremover.

Ellers, blir sexy vogn dette her med tiden, bare få den ned fra lufta så blir det gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei.. men kan vel være litt plundrette og få det til å bite skikkelig? ? levere det gjennom en hard vinter ?

desuten hvis man må gi 200-300kr for pakninger så syns nå jeg det er verdt det.. :) men det er meg....

 

jeg har sorte pakninger til frontdører liggendes... bare å komme til larvik :) skal få de billig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Oppdatering :)

 

Igår fikk jeg montert opp stereoen , dette er viktig da jeg kjører en del ...

 

Blaupunkt cd spiller

Dls ca40 forsterker

DLs 6x9 ganske bra faktisk :)

Polk Momo 12 "

 

Et frontsett skal jeg begynne å se etter nå , men skal gå for et litt bra et .. Tips ?

Skal også få satt inn en monoblock med tiden ..

Skal også begynne å bygge om bagasje rommet , slik at det ser litt bra ut .. Bilder kommer

 

Selve bilen :

Har ikke gjort så mye enda , men må si jeg ble jævlig forbanna igår . Fornøyd som jeg var fartet jeg nedover på vei mot lysaker (Oslo) og hørte på musikk . Så to ungdommer som gikk og spratt med en ball da plutselig ballen spratt ut i veien . Resultatet ble at jeg kjøret over ballen i 60 km , den forbanna ballen traff selvfølgelig den svake delen på ekosanlegg som jeg skal bytte om en ukes tid . Men nå bråker det så inne helvette mye mer ;( .........

 

2.

Da jeg strakk strømkabelen til stereoanlegget klartet jeg å ødelegge en vakumslange til motoren (Spør meg ikke hvorfor) Motoren begynnte å fuske som f , men tapet den med gaffa tape , fukser litt enda , men ble bedre så den må byttes .. Ikke store utgiften , men irriterende..

 

3.

Tror nok en forstillings kontroll er på sin plass , for etter at jeg byttet til 8x15 felger så trekker bilen litt til høyre . Det ene dekke begynner å bli ganske slitt , ikke på selve dekket , men der hvor skriften står , ser ikke bra ut . ALt det er slitt bort .. Men er vel ikke noen vits å gjøre dette før jeg har fått satt på senkesettet ?

 

Vidre planer er:

Kappe hjulbuene

Midlertidig 40 mm senk

Effektanlegg

Nye baklykter

 

Gjør litt hver måned jeg ;)

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde bilen på teknisk kontroll i går for å sjekke ut eksosnalegget og litt diverse . Det ble en glad dag :) Jeg som hadde regnet med helt nytt eksosanlegg hehe ,, Viste seg at det var 2 fester som hadde løsnet og det resulterte i en jævlig lyd .. Tok 4 min og fikse .. Resultatet av kontrollen var bra ,, var ikke mye galt gitt :) En vakumslange som må byttest og det var det .. (bank i bordet)

 

Så nå blir det effektanlegg og senk :)

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår