GTI_Biatch Skrevet Oktober 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Originally posted by sam Håper dere lager en liten guide på hvordan man setter inn servo i golf 2 :) Det ligger en liten guide på http://www.golf2.dk men jeg kan jo høre med han som fikser servoen om han kan skrive ned hvordan han gjorde det og legge det ut!:D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Skal se om jeg får målt diametern på min senre i kveld jeg. Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Oktober 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Originally posted by Kjetl0vB Skal se om jeg får målt diametern på min senre i kveld jeg. oki...flott:D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Originally posted by Kjetl0vB Skal se om jeg får målt diametern på min senre i kveld jeg. Klarer ikke finne ut noe slik du vettu som kommer fra feil side av mjøsa. Kan rett og slett bare gi opp med engang din måsåbjønn! :D Denne golfen kommer nok til å bli norges råeste.. ja det er jeg jammen meg sikker på... ;) Men syns du bør heise den litt.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 HAHAHAHA fy faen og slem du er Risrotta.. :D hehhe Jeg klarer det nok med hjelp av pappa. (Som også er fra rette siden) Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Oktober 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Originally posted by NoLimit Klarer ikke finne ut noe slik du vettu som kommer fra feil side av mjøsa. Kan rett og slett bare gi opp med engang din måsåbjønn! :D Denne golfen kommer nok til å bli norges råeste.. ja det er jeg jammen meg sikker på... ;) Men syns du bør heise den litt.... Norges råeste er vel å ta litt hardt i men...fin kommer den nok til å bli om en stund..hehe....og nei jeg skal ikke heise den,den skal ned på jorda....:D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nissanmicra Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Hei... Har du solgt den andre grillen din? Den med ekstralysa? Siter Steffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Oktober 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Originally posted by stf1 Hei... Har du solgt den andre grillen din? Den med ekstralysa? jeg har et bud på den på 300 kr...er ikke solgt enda Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nissanmicra Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Ok. Er Ekstralysa i god stand (reflektorer, pærer?) og grillen hel? Lurer også på om det er mulig å plukke av Gti merket.. siden jeg ikke har noen Gti... desverre:( Siter Steffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Oktober 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Originally posted by stf1 Ok. Er Ekstralysa i god stand (reflektorer, pærer?) og grillen hel? Lurer også på om det er mulig å plukke av Gti merket.. siden jeg ikke har noen Gti... desverre:( grillen er hel ja,og ekstralysene er i god stand så vidt jeg vet,har ikke hatt problemer med de eller noe...GTI merket er det vedlig lett å ta av.. Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Oktober 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Har kjøpt meg ny forsterker i dag...en blaupunkt GTA 450,har også kjøpt et billig frontsett som jeg håper kommer i neste uke!! Så jeg får se om det kanskje blir noe bygging av anlegg snart....:D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Kult. :) Senkesett da ? hehehe Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Oktober 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Originally posted by Mandel Kult. :) Senkesett da ? hehehe hehe...det kommer når jeg får mere penger!:D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 bra.. en her på bilforumet som selger just. senkesett til golf2 for 5500.- så vet du det Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Oktober 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Originally posted by Mandel bra.. en her på bilforumet som selger just. senkesett til golf2 for 5500.- så vet du det oki...men det blir nok litt dyrt for meg...har en gjeld hjemme her nå som nærmer seg snart 5000 ,- Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg