Javad Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Gratulere med nye bilen! Pass på den Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Eksos manifold: er ikkje noko eksosmaifold dette. er bare nedre del av innsuget;);) Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Det tror jeg på:-)Hva er det som skal gjøres med den? Mens du har "nytt" innsug burde du bytte de tetningene til innsprøytningsdysene. Blir som regel slappe med årene og da tar dem luft inn der. Alt på motoren blir bytta omtrent.. nesten kosta på motoren 20 000 kr.. så håper alt blir bra med den.. oki.. veit du hvor mye slike koster? Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Eksos manifold: er ikkje noko eksosmaifold dette. er bare nedre del av innsuget;);) åhh... hmm.. stod at det var eksos manifold men.. jeg har ikke peiling på det.. hehe.. Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Alt på motoren blir bytta omtrent.. nesten kosta på motoren 20 000 kr.. så håper alt blir bra med den.. oki.. veit du hvor mye slike koster? Å dæven det var ikke lite nei:-) Mener jeg ga max 4-500kr for alt av tetninger til dysene/holderne. På VW-forhandler. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 fyyyyyhhh.. *sikle* detta blir SVÆRT pent lene! SVÆRT PENT!!! finn fram autosol'n. du trenger'n :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 fyyyyyhhh.. *sikle* detta blir SVÆRT pent lene! SVÆRT PENT!!! finn fram autosol'n. du trenger'n :) Takk Takk Dan Tore :D Skal kjøpe autosol i løpet av uka her så da blir det nok bra ;) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Vært og tatt noen bilder av motor'n nå.. og bilen slik den står da dakar: Maskert innsuget,klar for litt lakk: Lakket: også fått lakket ny bakluke: Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Hvor har du handla disse kromme delene? eller har du sendt dem til kromming? Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Det er ikke krom din nisse. Det er vel høyglans polert og en helvetes tid krevende ting:-) Ser bra ut. Hvor handler du de nye motor delene? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Det er ikke krom din nisse. Det er vel høyglans polert og en helvetes tid krevende ting:-) Ser bra ut. Hvor handler du de nye motor delene? brille2k: Kjøpte de av en her på forumet.. Har handlet på meca.. Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taunus Cruiser Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Motoren din bli Jævlig Pen, og bakluka gjennomfører stilen nå altså! kjempe bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Motoren din bli Jævlig Pen, og bakluka gjennomfører stilen nå altså! kjempe bra! Håper nå det blir pent.. hehe.. ja ble mye bedre med den bakluka her.. :) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Lurte på om det er noen her med gti 16v som kunne tatt bilde av framsida på motoren,bilde av slangene rundt oljefilter og vannpumpe? Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 en eller annen plass så har jeg dette! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg