Gå til innhold

Endelig kjøpt meg bil!:)

Ranger emnet


GTI_Biatch

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er vel lettere å få tak i et par ekstra ruter, å vise den med?

 

så bytter du om igjen etterpå?

 

skal bytte om rutene,dan tore hadde et par jeg kunne låne så ;) river aldri av filmen på ruta vaffal..

 

Men jeg fikk ikke noe slik mangel lapp og slik av purken så da slipp jeg å vise den så de som dreit seg ut den gangen her :) hehe

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal bytte om rutene,dan tore hadde et par jeg kunne låne så ;) river aldri av filmen på ruta vaffal..

 

Men jeg fikk ikke noe slik mangel lapp og slik av purken så da slipp jeg å vise den så de som dreit seg ut den gangen her :) hehe

 

hvis de ikke de bare glemte å levere den til deg da? hehe

 

 

eller så kanskje de mente at du skulle vise den hos politiet i stedet?

 

Men har de driti seg ut, blir jeg ikke overrasket :P

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis de ikke de bare glemte å levere den til deg da? hehe

 

 

eller så kanskje de mente at du skulle vise den hos politiet i stedet?

 

Men har de driti seg ut, blir jeg ikke overrasket :P

 

Nei skulle ringe og bestille time hos biltilsynet,fikk ikke noe bestemt tid på meg.. skulle bare bestille time.. så ringte pappa på fredag og skulle bestille,og når han oppga reg nr så var det ikke noe anmerkninger på den og hu dama på tilsynet lurte på hva det gjaldt og det stod visst på den lappen som jeg skulle fått.. og hu synes det var rart jeg ikke fikk noe bestemt tid og noe lapp,for det skulle jeg visst få..

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har dem ikke gitt deg mangel lapp så skal den ikke inn til visning.. ble stoppa en gang jeg oxo med sota ruter og purken sa att han skulle sende mangellappen i posten.. HAHAHAHA dummeste jeg noen gang har hørt... Du kan bare ta det helt med ro når det gjelder å vise den til BT...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår