mr.jenssen Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 hehe... nei,vil ha audi jeg nå.. begynner å bli lei golfen.. dessuten er det audi som er bilen jeg vil ha.. hehe Bør skifte signatur under brukernavnet ditt da :hammer Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet November 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 nei dæven nå går golfen jaggu godt gitt.. saker ;) hihi.. Golfen har vært dau et par dager og funnet grunnen til det, kila på reg reim hjulet var visst borte :hammer men fått fiksa på det nå så nå går den som den skal :D så nå skal jeg ikke selge læll.. hehe... Har også fått bestilt deler til servo'n så begynner å montere den på igjen i løpet av neste uke.. skjer nok ikke så veldig mye mere utover vinter'n, men gjør det det så kommer jeg til å skrive om det når jeg har mulighet.. har ikke data tilgjengelig lenger :( men kan prøve å få tatt noen nye bilder snart og få lagt ut da.. Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 nei dæven nå går golfen jaggu godt gitt.. saker ;) hihi.. Golfen har vært dau et par dager og funnet grunnen til det, kila på reg reim hjulet var visst borte :hammer men fått fiksa på det nå så nå går den som den skal :D så nå skal jeg ikke selge læll.. hehe... Har også fått bestilt deler til servo'n så begynner å montere den på igjen i løpet av neste uke.. skjer nok ikke så veldig mye mere utover vinter'n, men gjør det det så kommer jeg til å skrive om det når jeg har mulighet.. har ikke data tilgjengelig lenger :( men kan prøve å få tatt noen nye bilder snart og få lagt ut da.. Flotters snuppa. visste du ikke kom til å selge;) STÅ PÅ:D koooosa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Skjer ikke stort mye her nå gitt.. kan jo skrive det vesle jeg har gjort med den i vinter da :) Satt på gl leppe på bakfangeren Satt på krom power rør Ødelagt gti leppa foran litt fått den eu godkjent planer jeg har med den til sommer'n : nye felger.. 9x14 80 senk fjerne rust g60 bredding og skjørt nytt blinklys glass på fanger ny gti leppe nye fangere skal se om jeg får vasket den og slikt snart og tatt noen nye bilder av den og legge ut :) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet April 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Fått noen nye bilder av bilen nå.. endelig :) hehe.. Takk til Svein Erik (borabora) som tok så fine bilder av bilen på vag treff i hadeland i dag :D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Stilig bil! Rustne potter? *fyfy* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet April 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Stilig bil! Rustne potter? *fyfy* Takk Takk :D veit..har ikke giddet å pusse de enda.. tar det når det blir litt varmere i været ;) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 ta med resten av rusta og da :D :D :D :D :D :P :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 fin bil dette, blir rått med 14x9" felger;) Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 fin bil dette, blir rått med 14x9" felger;) Takk for det :) Ole johnny: rusta skal bort... bare vent til neste år ca.. da blir bilen strøken!! hihi ;) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Bilen din så bra ut den:) Foruten den vesle bulken på framskjermen. Strøken lakk, og 9x14 felger så blir det genialt! Men nye fangere? Hmm, skal ikke beholde de små fangerne da? Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Bilen din så bra ut den:) Foruten den vesle bulken på framskjermen. Strøken lakk, og 9x14 felger så blir det genialt! Men nye fangere? Hmm, skal ikke beholde de små fangerne da? Takk Takk :D slik er artig å høre.. skal ha de gamle fangerne,men gjøre de litt finere.. :) Bulken og rusta blir nok fjernet.. ;) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Har endelig begynt å pusse små bulker og rust.. Bilen er nå grøn med svarte flekker.. hehe.. ikke noe pent.. ;) bilder kommer.. Har også laget hvite skiver i instrumentene som jeg også skal legge ut bilder av.. Bilder kommer i løpet av i morgen eller onsdag :) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Fått noen nye bilder av bilen nå.. endelig :) hehe.. Takk til Svein Erik (borabora) som tok så fine bilder av bilen på vag treff i hadeland i dag :D Når du spør så pent så går det bra vet du. ;) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smartpnts Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 pheet! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg