Loppa Skrevet November 13, 2002 Rapporter Share Skrevet November 13, 2002 Juppsann.... fikk filmet litt fra kveldens moro :) Hvis noen savner noe så har jeg det ikke ;) men fikk komponert noe moro iaf. Plassen var nok litt liten for skikkelig sladding og en smule for glatt for å få feste i det hele tatt, men litt moro ble det allikevel. RS2: neste gang du skal ødelegge Greenrally's bil - si fra på forhånd så jeg har kameraet på da ;) Filmen finnes her: Ski 12.11.2002 63 mb (sorry til modemere.... men dere er utdatert;) ) Ros mottaes med takk :D lol Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet November 13, 2002 Rapporter Share Skrevet November 13, 2002 Har ikke sett den enda, men den er sikkert knallbra :D :D :D :D SKulle tatt en pizzabit og blitt... mye morro på Kodak :D Kommer film derfra også etterhvert tenker jeg.. Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DenimblåTT Skrevet November 13, 2002 Rapporter Share Skrevet November 13, 2002 Gleder meg til å se hva jeg gikk glipp av i dag, var nemlig på jobb til kl22 :( Men fy f... å moro det er med quattro nå :D Siter mvh Christian TT Concept http://www.uber.no http://www.ferrita.no http://www.jorgenrud.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet November 13, 2002 Rapporter Share Skrevet November 13, 2002 Må si at Gringo hadde de feteste sladdene! :D Loppa (mis)brukte mye revers... Det er den morroa vi med FWD har på vinteren! hehe PS: Blinklyset på høyre side bak på 360`en var gåent. ;) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet November 13, 2002 Rapporter Share Skrevet November 13, 2002 Vil bare forsvare meg med å si at hele tiden det var varselblink på, kjørte ikke jeg.. Rs2 kjørte da.. Jeg kjørte bare såvidt på starten av filmen.. Og var sjåfør for loppa på slutten. :) Men synd loppa ikke ble med til kodak. Var der det virkelig tok av.. hehe.. Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 13, 2002 Rapporter Share Skrevet November 13, 2002 Kodak var råest.... og nok en gang fikk vi bevis for at quattro er "best" på snø/is:D fy faen så fete snurrer med den S6`en Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henningl Skrevet November 13, 2002 Rapporter Share Skrevet November 13, 2002 Kunne ikke unngå å tenke "isdans" og "balett" når jeg så den filmen... fiiine rolige snurringer dere får ;) Må jo snurre så man kjenner sentrifugalkreftene vel? ;) Menmen.. artig film.. bra dere har det artig nede i sør ;) Siter Hostmaster http://www.200sx-ogn.org ----- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet November 13, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2002 Originally posted by henningl Kunne ikke unngå å tenke "isdans" og "balett" når jeg så den filmen... fiiine rolige snurringer dere får ;) Må jo snurre så man kjenner sentrifugalkreftene vel? ;) Menmen.. artig film.. bra dere har det artig nede i sør ;) Joda, men plassen var altså så speilblank at vi hadde problemer med gå til fots enkelte steder der. Hadde vært bedre med litt mer feste :) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet November 13, 2002 Rapporter Share Skrevet November 13, 2002 hehe Loppa du måtte bare filme den lelle når jeg kjøret over plassen ja. Hadde akkurat vært å levert reserve hjulet til Greenrallye etter å ha fått litt luft i det. Håper Silverboy har filma mer da. Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet November 13, 2002 Rapporter Share Skrevet November 13, 2002 Knalldeilig server Loppa. 300kb/s er luksus...nesten :D:D Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet November 13, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2002 Originally posted by Audere-Est-Facere Knalldeilig server Loppa. 300kb/s er luksus...nesten :D:D Hehe, folk skal ha fått over 600 kb/s derfra ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet November 13, 2002 Rapporter Share Skrevet November 13, 2002 var ihvertfall oppi 500 jeg.... :) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 13, 2002 Rapporter Share Skrevet November 13, 2002 Veldig nært 600 her ja! bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet November 13, 2002 Rapporter Share Skrevet November 13, 2002 fikk bare 130k jeg, men det er min egen feil.... kom plutselig på at jeg savna min gamle trimma 240 i går :/ sladdevagn oh well.. noen av dere 4krafsare gutter må la meg få en sittepåtur da.. så jeg kan oppleve quattro-makt Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet November 22, 2002 Rapporter Share Skrevet November 22, 2002 Originally posted by hfracing noen av dere 4krafsare gutter må la meg få en sittepåtur da.. så jeg kan oppleve quattro-makt Hvis det er snø når du kommer opp hit skal jeg ta deg med på en skummel liten luftetur jeg :D Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg