Gå til innhold

laurels drivverk og laurel "mål"


xr3icabbis

Anbefalte innlegg

Hallo

 

Er det noen her som har litt laurel peiling??

Lurte på om dere vet om drivverket til en vanlig nissan laurel tåler påkjenningen fra en skyline motor (RB20DET) siden denne motoren passe fint inn i laurelen??

 

Eller blir det et helt prosjekt med å bytte ut hele bilens deler med forsterkede deler????

 

Har litt lyst å bygge meg en skyline laurel uten at det ska koste med enn bilen, motoren, og masse tid!!! hehe

 

hadde nok blitt gøy!! Noen som kan hjelpe meg??

 

Og er det noen her som har en laurel 1990 modell som vet hvor brei den er foran, hvor lang den er på siden, og hvor brei den er bak..... må vite målene for å se om universal skjørt og fangere kan tilpasses!!!

 

Tusen takk på forhånd..... og om jeg starter prosjektet skal jeg legge ut bilder av norges kuleste laurel :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:eek: Tror jeg skal slutte å dele mine planer med deg....heyyou

 

Vil du vite mål har jeg fra både 85 - 86 Og 90 mod

 

Disse bilene er etter det jeg har skjønt levert med V8 i andre land mens i norge kun er levert med 2,8 Diesel rekke sekser 3,0 og 2,4 Bensin sekser og en ganske "kjip" 2,0 4syl bensinsak. :cocain:

 

Ta å PM han som kaller seg for Svinball som sier at han "har vore borti L24E littegranne..." mener å ha lest at han har hadd 300hk i sin laurel... da burde han vel være oppdatert på hvor mye en sånn bil tåler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok vært borti L24E ja....

Motor & drivverk tok godt imot 25-300 hk... Vet ikke hvor lenge det holder... Har "bare" kjørt 20000...:D Ps: Ikke sveis bakaksling... Funker dårlig....

Ka mener du med "Skylinemotor" (RB20)???

Laurel kom med RB- motor fra ca 1990 til 2003 da de sluttet å produsere den... Importer deg en sånn du, så slipper du mye arbeid... Let i Russland... Der ble den solgt med RB20+ ifra tidlig 90tallet...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår