xr3icabbis Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Hallo Er det noen her som har litt laurel peiling?? Lurte på om dere vet om drivverket til en vanlig nissan laurel tåler påkjenningen fra en skyline motor (RB20DET) siden denne motoren passe fint inn i laurelen?? Eller blir det et helt prosjekt med å bytte ut hele bilens deler med forsterkede deler???? Har litt lyst å bygge meg en skyline laurel uten at det ska koste med enn bilen, motoren, og masse tid!!! hehe hadde nok blitt gøy!! Noen som kan hjelpe meg?? Og er det noen her som har en laurel 1990 modell som vet hvor brei den er foran, hvor lang den er på siden, og hvor brei den er bak..... må vite målene for å se om universal skjørt og fangere kan tilpasses!!! Tusen takk på forhånd..... og om jeg starter prosjektet skal jeg legge ut bilder av norges kuleste laurel :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skylaurel Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 :eek: Tror jeg skal slutte å dele mine planer med deg....heyyou Vil du vite mål har jeg fra både 85 - 86 Og 90 mod Disse bilene er etter det jeg har skjønt levert med V8 i andre land mens i norge kun er levert med 2,8 Diesel rekke sekser 3,0 og 2,4 Bensin sekser og en ganske "kjip" 2,0 4syl bensinsak. :cocain: Ta å PM han som kaller seg for Svinball som sier at han "har vore borti L24E littegranne..." mener å ha lest at han har hadd 300hk i sin laurel... da burde han vel være oppdatert på hvor mye en sånn bil tåler... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xr3icabbis Skrevet August 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Har du målene på 90 mod?? Skal ta kontakt med svinball! takk for hjelpen! Holder du på med laurel prosjekt du også??? siden du har 3 laurel og 6'pence?? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svinball Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Har nok vært borti L24E ja.... Motor & drivverk tok godt imot 25-300 hk... Vet ikke hvor lenge det holder... Har "bare" kjørt 20000...:D Ps: Ikke sveis bakaksling... Funker dårlig.... Ka mener du med "Skylinemotor" (RB20)??? Laurel kom med RB- motor fra ca 1990 til 2003 da de sluttet å produsere den... Importer deg en sånn du, så slipper du mye arbeid... Let i Russland... Der ble den solgt med RB20+ ifra tidlig 90tallet...:) Siter http://www.curbz.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skylaurel Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 90 mod info Bredde 169CM Lengde 464cm hmm er jo ganske diger bil når man tenker på det... er f.eks lengre enn en rekke stasjonsvogner :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Originally posted by Svinball Ps: Ikke sveis bakaksling... Funker dårlig.... Hva anbefaler du da? (med tanke på ein 2000 kroners "leke" bil!) :D Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg