Weiss Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Heisann, Dette er min første post på dette forumet. Det er med glede at jeg ser at det hersker en slik glød og interesse blant medlemmene her. Jeg hadde blitt veldig glad hvis noen vil ta seg bryet med å se på bildet hvor det markerte ledningssettet skal. Jeg kan nemlig ikke etter lang tids leting fatte eller begripe hvor de skal. Følg denne linken hvis du vil se et større utgave av bildet. http://www.geocities.com/vwgolf218/9.jpg Endret: Feil med linken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Det kommer bare opp: "This page is not available." når jeg trykker på linken.... send bildet til meg i mail så skal jeg legge det ut for deg. ;) magnus23@online.no Mvh Ottesen Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weiss Skrevet Juli 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Har sendt deg mail, Ottesen. Jeg kan ikke skjønne at det skulle være noe feil med linken. Hvertfall så skal det funke å trykke på linken, og deretter fjerne http://, for så å trykke på enter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Gå først til http://www.geocities.com/vwgolf218/ Tilføy så 9.jpg i slutten av linken, etter at du har kommet inn på den første siden. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Sånn.... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Mulig denne ledningen er til "varmeelementet" under forgasseren. Ledningen til dette går inn midt fremme i nedre kant på forgasseren. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weiss Skrevet Juli 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Jeg takker for all hjelp. Maken til forum... hapyhappy Problemet er nå løst. Ledningen som mangler er til "varmeelementet". Er vel ikke uten grunn turtallet har løpt løpsk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weiss Skrevet Juli 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Da har jeg skrudd av den lille sensoren. Er det slik og forstå at det er tilstrekkelig å bare lirke enn ledning mellom metallet og gummien på denne lille sensoren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg