Almeraturbo Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Hei. lurer litt på hvor mange almera eier vi er her på forumet, hva dere har gjort med bilene deres og hva som er planene fremmover. Selv har jeg en 1,4 turbo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Fashen er en av dere i hvertfall :) Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 hehe jeg er en av oss ja. min almera er : (1997. 1.4 sport) senket,øyelokk,lakket ned lister +stoor stereo plan framover er bodykit (ligger og venter på meg på nortrail :D) turbo! (må ha det,bare må ha det) felger (kommer noen 18") recaro stoler (kommer til uka tror jeg) sote vinduer lakke om sånn thats bout it ;) hva er specs på din a? hva som er gjort med den etc? hehe Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Almeraturbo Skrevet August 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Forsterket clutch,gir, datasprut,grenrør, turbo,ic, justerbart senkesett, syling fra postert,17" felgere. litt stereo:12" sub, Alpine frontsett, tv/cd. 190Nm ved 3000 o/min og 150hk dette blir vel sån grovt sett det som er gjort med min almera. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
woldum35 Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 jeg er en almera eier. he he kjenner foresten han som byggde den blå! side skjørt gule koni effekt annlegg sprinter intercooler garrett t25 turbo får grenrør iløpet av uka eller neste, og da blir det plystring. he he kult at det er flere som liker almera. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Almeraturbo Skrevet August 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Woldum: Har du ordnet deg en forsterket clutch??? Den orginale tåler ikke mer en ca 100-110 hk, Vis du ikke bytter lover jeg deg at du blir plaget. (Bare sluring) orginal = søppel. Jeg fikk svinghjulet ombygget slik at jeg fikk plass til en sørre og sterkere trykkplate og sinter disk.. Dette gjorde de på Clutch & Brems raskt og effektivt. Har et eksta svinghjul liggende i garasjen vis du treng. Ingen vits med mye effekt vis du ikke klarer og få det overført til hjula.. Hvor mye har du tenkt å lade og har du senka komp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
woldum35 Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Almeraturbo: som sakt jeg venter på grenrør nå. tenkte på 0,4bar. har bytta til exedy clutch eller hva det merke heter. den er hvertfall enten på eller av. så det blir vel full montering til uken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Almeraturbo Skrevet August 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Lykke til med monteringa. du får fortelle litt etterhvert hvordan det går, gjerne med litt bilder. Håper for din del at clutchen holder.. for den kan du fort bli plaga med, skal krysse fingran for deg.. Er også intresert i bilder av grenrørene til t25 turboen. Har du mulighet til å sende bilde på mail? Kristiandrevland@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
woldum35 Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 JEPP det kan jeg. kan sende dem på msn hvis du har? grenrøret blir spes byggd til bilen min da, i rustfritt. men klart får du bilder :) woldum35@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Bilder! Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
woldum35 Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 det kommer. he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 almeraturbo. hvor haru fått taki intrax senkesettet? har ikke sett de hos noen norske butikker. :( Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
woldum35 Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 jeg vet du får det hos et firma i tyskland. det koster et sted mellom 9 og 12 tusen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Almeraturbo Skrevet August 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Et lite tips er å høre på rally.no om noen har liggende no justerbart til gr n almera. sikkert noen som har hatt intrax og byttet til pro flex. Men vil du ta det helt ut kjøper du pro flex til 40 000 og har 3 oppsett og bytte mellom. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmeraGTI Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 Blir trolig eier av en rød 98.mod Almera 2.0 GTI i neste uke. 17" Kosei Racer, fabrikksenket og 4" torshovpotte bak :) Grom låt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg