Mk2-16v Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Har ikke vært så mye fremgang i det siste. Driver å sparkler den siste finishen på hjulbuene, er ikke lett å få det helt smooth. Grunnen til at jeg brukte tinn var for å unngå rust og fordi jeg hadde lyst til å lære meg å tinne.. I helga så sveiset jeg i sammen bakre del av velteburet, sveisene ser helt jævlig ut noen steder men jeg er 98% sikker på at sveisen har gått ordentlig igjennom. Grunnen til at sveisene ser litt crappy ut noen steder er fordi trådmatinga på sveiseapparatet begynnte å gå ujevnt. Pater: Jeg veit egentlig ikke hva jeg driver med, men jeg prøver i hvertfall ;) Skal prøve å ta noen bilder etterhvert.. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Har ikke vært så mye fremgang i det siste.Driver å sparkler den siste finishen på hjulbuene, er ikke lett å få det helt smooth. Grunnen til at jeg brukte tinn var for å unngå rust og fordi jeg hadde lyst til å lære meg å tinne.. I helga så sveiset jeg i sammen bakre del av velteburet, sveisene ser helt jævlig ut noen steder men jeg er 98% sikker på at sveisen har gått ordentlig igjennom. Grunnen til at sveisene ser litt crappy ut noen steder er fordi trådmatinga på sveiseapparatet begynnte å gå ujevnt. Pater: Jeg veit egentlig ikke hva jeg driver med, men jeg prøver i hvertfall ;) Skal prøve å ta noen bilder etterhvert.. lyst på slike felger jeg å.... Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Jeg hadde samme felger på min gamle golf 2. Breddet bare med slegge og slag hammer. Ble litt sparkling, men resultatet ble bra syns jeg. Har bare et litt dårlig bilde her. Tinning og slik du gjør er nok å anbefale fremfor min måte. Var litt rust på den sist jeg så den, samt mye arbeid med sleggen. 225/40 16 bak og 215 foran. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Slenger ut noen bilder. Som dere ser så har det ikke skjedd så veldig mye ;-) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Må ha bredere felger bak du. ;) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Må ha bredere felger bak du. ;) He he, ja jeg veit :rolleyes: Får vel slenge på en spacer, foran så går felgen helt ut til skjermkanten. Blir litt lettere å se når man får inn motor og skrudd senkesettet i bånn. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 er vinklingen på breddingen lik framme og bak? bare ett lite spm. koffor bredder du ikkje litt meir utover. skjønner du kva eg meiner?? Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 er vinklingen på breddingen lik framme og bak?bare ett lite spm. koffor bredder du ikkje litt meir utover. skjønner du kva eg meiner?? Jeg tror vinkelen på hjulbuen foran og bak skal være ca. lik. Bredde mer utover? Mener du at hjulbuen skulle vært mer rett (horisontal) utover? Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Jeg tror vinkelen på hjulbuen foran og bak skal være ca. lik.Bredde mer utover? Mener du at hjulbuen skulle vært mer rett (horisontal) utover? jepp det er det eg meiner. det er ikkje noko gale det du gjer men, slik eg ser det fo meg viss man bredder meir horisontalt så kan man senke meir. men eg kan ta feil. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Bra jobba! Dette blir fint. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Tja man kan vel senke litt mer da men jeg ville beholde litt av orginal utseende på hjulbuene. Vi får se hvor langt ned jeg kan senke den når jeg er ferdig ;) Er ikke helt fornøyd med hjulbuene foran, men jeg gidder ikke koste på noe mer. Dette er første gang jeg gjør større karosseriarbeid så man kan jo ikke regne med at det blir perfekt, men jeg har jo i hvertfall lært en del. Skal bli banebil dette så det er egentlig ikke så nøye. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Dette ser jo veldig bra ut! :) å bredde mer rett ut ville bare sett teit ut tror jeg..hmm og ja..må litt spacing til bak som sagt..detaljer..;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Så sjef! Har forresten sendt deg PM. Bra jobba=) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Ok, da er bilen nesten klar... Bilen vil snart bli lagt ut for salg. Grunnen er at jeg har 2 prosjekter og hvis jeg ikke kvitter meg med et av dem så blir ingen ferdig. Her er noen bilder av "Fat Tony" Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 skulle ha lakkert fangerne og!:) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg