autowern Skrevet Juli 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Allerede sendt pm. Vil ikke kalle de der for Mazda klubber...de er mer myntet på bestemte modeller eller motorer. Det som mangler er en som kan ta alle modeller fra Mazda, gammelt eller nytt spiller ingen rolle, under den samme paraplyen. Dette har Sverie, dette har Danmark, men Norge mangler det....vet om flere utenfor bilforumet som også kunne tenkt seg dette. Samle informasjon, uansett hva en måtte lure på så skal det etterhvert være kompetanse nok til å hjelpe til. Evt. skaffe sponsorer slik at mulighetene for å drive dette skikkelig. Osv, har selv en masse ideer...men de bør vel komme fram på en annen måte enn her inne:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autowern Skrevet Juli 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Mazdafun. Maiboxen din er full, får ikke sendt inn ny PM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtr-gal Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Høres bra ut dette.... Hvis det er slik at mazdafun er villig til å stille sin side til disposisjon,hadde det vært knall (har jo vært veldig mye oppdatert i det siste.......) bare navnet sier jo det at det er en side(\klubb) for alt som har med mazda og gjøre.. Hvis det er slik at du "store guru" (mazdafun) er villig til å lede an dette til en klubb er oppe å gå, tror jeg det vil funke... Jeg er mer enn villig til å være med å bruke tid på dette!! Siter JUST FOR FUN 92- Mazda 323 gt-r ønsker: X-trac girkasse gtr selges: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=485666&username= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkVahl Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 genialt bilde hentet fra mazdafun sin side :D Siter - 1980 RX-7 zoooooooom, br br br *bang* !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Mazta' Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Hehe, jeg som tok bildet :D Det mest geniale var at dette ble tatt ettermiddagen før japsetreffet 2002, og VW-Audi klubben holdt fremdeles på med treffet sitt når vi satt der å veiftet med Mazda-flagget - Råtassen og Mazdafun er gode "flaggvakter" de, hehe.. Var ganske så kult å komme sigende inn der med en Cosmo, en Fd RX-7, GTR, GTX og GTR sedan på rekke å rad, og se at alle tilskuerene snudde seg vekk fra banekjøringen og festet blikket på oss isteden. PRICELESS :) Siter Haakon O. 90 Eunos Cosmo 20B Type-S 88 Mitsu Colt dB-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autowern Skrevet Juli 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 å benytte domenet og navnet er nok ingen dum ide...men med nytt innhold og design. Et bra utgagspunkt er det ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autowern Skrevet August 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Interessen forsvant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Hei. Åjoda..;) Ståa er at jeg sikter inn på ett møte den helga streetmeet er. Det er vel sjangs for at det kommer endel folk til dette treffet allikevel, og vi tar vel en samling på McD's enten før eller etter Fræddan. Dette blir mer spikret ettersom det nærmer seg, og jeg sender enten PM, eller ringer rundt (det er ikke sååå mange å ringe:rolleyes: ). Så ting er på G....men det skjer ikke så raskt som du hadde ønsket.:op mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Originally posted by mazdafun Hei. Åjoda..;) Ståa er at jeg sikter inn på ett møte den helga streetmeet er. Det er vel sjangs for at det kommer endel folk til dette treffet allikevel, og vi tar vel en samling på McD's enten før eller etter Fræddan. Dette blir mer spikret ettersom det nærmer seg, og jeg sender enten PM, eller ringer rundt (det er ikke sååå mange å ringe:rolleyes: ). Så ting er på G....men det skjer ikke så raskt som du hadde ønsket.:op mvh du får slenge deg på jungeltromma da, hadde vært morsomt å tatt et mazda treff. Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 vel... kjøper sansynleg ein mazda 636 GD nå neste uke :D så da blir eg også fint med, broderen (speedman) er også med... (skal sørge for det :D hehe) såå interessen er der enda :cool: Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Jeg er veldig med og er også villig til å dra litt last..ha mx6 og er blitt helt mazdafrelst etter det. Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Hvordan går det med planleggingen? Komt noe lenger?? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autowern Skrevet September 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 ikke hørt noe som helst jeg i hvertfall...hadde håpet at hjulene begynte å rulle for lenge siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 hadde håpet det jeg også..er litt mer gøy når man kan dra på treff som en klubb enn hver for seg og hatt et eget forum og sammenkomster Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Noe nytt??????????? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg