Gå til innhold

Mazdaklubb i Norge

Ranger emnet


autowern

Anbefalte innlegg

Allerede sendt pm.

 

Vil ikke kalle de der for Mazda klubber...de er mer myntet på bestemte modeller eller motorer. Det som mangler er en som kan ta alle modeller fra Mazda, gammelt eller nytt spiller ingen rolle, under den samme paraplyen. Dette har Sverie, dette har Danmark, men Norge mangler det....vet om flere utenfor bilforumet som også kunne tenkt seg dette.

 

Samle informasjon, uansett hva en måtte lure på så skal det etterhvert være kompetanse nok til å hjelpe til.

 

Evt. skaffe sponsorer slik at mulighetene for å drive dette skikkelig. Osv, har selv en masse ideer...men de bør vel komme fram på en annen måte enn her inne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Høres bra ut dette....

Hvis det er slik at mazdafun er villig til å stille sin side til disposisjon,hadde det vært knall (har jo vært veldig mye oppdatert i det siste.......)

bare navnet sier jo det at det er en side(\klubb) for alt som har med mazda og gjøre..

Hvis det er slik at du "store guru" (mazdafun) er villig til å lede an dette til en klubb er oppe å gå, tror jeg det vil funke...

Jeg er mer enn villig til å være med å bruke tid på dette!!

JUST FOR FUN

 

92- Mazda 323 gt-r

ønsker: X-trac girkasse

 

gtr selges: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=485666&username=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg som tok bildet :D

 

Det mest geniale var at dette ble tatt ettermiddagen før japsetreffet 2002, og VW-Audi klubben holdt fremdeles på med treffet sitt når vi satt der å veiftet med Mazda-flagget - Råtassen og Mazdafun er gode "flaggvakter" de, hehe.. Var ganske så kult å komme sigende inn der med en Cosmo, en Fd RX-7, GTR, GTX og GTR sedan på rekke å rad, og se at alle tilskuerene snudde seg vekk fra banekjøringen og festet blikket på oss isteden. PRICELESS :)

Haakon O.

 

90 Eunos Cosmo 20B Type-S

88 Mitsu Colt dB-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Åjoda..;)

 

Ståa er at jeg sikter inn på ett møte den helga streetmeet er. Det er vel sjangs for at det kommer endel folk til dette treffet allikevel, og vi tar vel en samling på McD's enten før eller etter Fræddan.

 

Dette blir mer spikret ettersom det nærmer seg, og jeg sender enten PM, eller ringer rundt (det er ikke sååå mange å ringe:rolleyes: ).

 

Så ting er på G....men det skjer ikke så raskt som du hadde ønsket.:op

 

mvh

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mazdafun

Hei.

 

Åjoda..;)

 

Ståa er at jeg sikter inn på ett møte den helga streetmeet er. Det er vel sjangs for at det kommer endel folk til dette treffet allikevel, og vi tar vel en samling på McD's enten før eller etter Fræddan.

 

Dette blir mer spikret ettersom det nærmer seg, og jeg sender enten PM, eller ringer rundt (det er ikke sååå mange å ringe:rolleyes: ).

 

Så ting er på G....men det skjer ikke så raskt som du hadde ønsket.:op

 

mvh

 

du får slenge deg på jungeltromma da, hadde vært morsomt å tatt et mazda treff.

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår