awt Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Legger ut endel bilder jeg har tatt rundtom. Noen er lagt ut her før, og noen vet jeg ikke hvorfor jeg legger ut. Alle bildene er tatt i Norge. (Fyren på moped er en danske som har kjørt 7 ganger tur retur til nordkapp med mopeden, den gikk i maks 50km/h og han brukte 30 dager pr tur, ganske imponerende.) Kommer sikkert mer bilder senere. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 damn, fete biler da!!:D Untatt de stygge bilene med de svære vingene, men 24osx'en så bra ut, mustangen var clean!!:D også tvr'en og a6'en.nam nam:D HVor så du alle disse bilene?? Ganske imponerende ja med han med mopeden!:) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Originally posted by awt Jeg håper du ga han beskjed om at sideskjørtene er alt for stor! Originally posted by awt yodude TVR T350 Coupe! fantastisk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 awt: denne røde ventoen, går den i disse trakter? jeg vil ha fronten hans! :) Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Originally posted by -carude- HVor så du alle disse bilene?? Flesteparten har jeg sett her i distriktet. Originally posted by boramannen Jeg håper du ga han beskjed om at sideskjørtene er alt for stor! Hehe, eieren var ikke der når jeg tok bildene. Originally posted by mono awt: denne røde ventoen, går den i disse trakter? jeg vil ha fronten hans! :) Vet ikke, men tror det. Så den på Knapphus jeg, men er nå flere ventoer i distriktet, et par i Haugesund, og iallefall en småstylet i Skudenes. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Nesten bare bilder fra Åkra jo;) Mange fete biler. Har sitt dei fleste i real life også. Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 får vel slenge på bilder jeg selv har tatt da.... http://www.rdlx3m.com/shit Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Jobber du på kårstø ? De engelske bilene er jo tatt bilde av her ? Traff de på vei hjem fra jobb i går. De la seg ut å dro forbi en buss i det jeg passerte dem - så ut til å gå greit. Sitter her å glor i veggen nå. Nattskift ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Noen flere, endel av bildene har blitt litt dårlige, som er hovedsaklig pga om blitzen er brukt eller ikke. Mazda 323 med Hyundai Accent font og bakende: En Accord: (ikke den rosa med vinge) Lancia et eller annet: Satan på tur i porschen sin: Renault Spider: (står Renault Sport på den) Enda en Skyline her til lands, R33 et eller annet, sikkert GT-R: Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Den Skylinen er neppe noen GT-R. Er vel en GT-S eller hva de nå heter. 240sxen er ikke en 240sx, med mindre de ville kalle den det. Den er vel heller en såkalt onevia, en blanding av Nissan Silvia s13 (baken) og Nissan 200sx s13 (180sx i Japan/USA). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet August 21, 2004 Rapporter Share Skrevet August 21, 2004 ... er en Lancia Thema.. De der kan leveres med turbo og da går dem rimelig godt. Om satan har en 996 C2 Cab i garasjen så send meg til helvette med en eneste gang! Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet August 21, 2004 Rapporter Share Skrevet August 21, 2004 Originally posted by Tape-R får vel slenge på bilder jeg selv har tatt da.... http://www.rdlx3m.com/shit HAHA!! Så Jævli bra!! :) No sier meg at han ikke rakk det ;) Er dette samme fyren? MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimman Skrevet August 22, 2004 Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 Lurer på hvor mange wonderbaum'er det er...? :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kebabkongen Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 *her kommer BOMPPIbjørnane* :D Konge! Kan ikkje flære legga opp diverse bilder dei har tatt opp gjennom tidene!!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg