Swidish Skrevet August 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Og nå har jeg nok sett golfen for siste gang... Den er IF sin eiendom så fort jeg har fått pengene nå... Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 skal fortsatt satse på VAG og Mk3 swidish vr6? Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet August 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Satser uten tvil VAG, men ser ikke ut som det blir noen golf nå. Hva det blir kommer jeg tilbake til når den er kjøpt... Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Hvor mye fikk du igjen på forsikringa? Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Originally posted by swidish vr6 Satser uten tvil VAG, men ser ikke ut som det blir noen golf nå. Hva det blir kommer jeg tilbake til når den er kjøpt... jeg tipper du kjøper audi s2 coupe jeg :D iallefall håper det Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet August 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Originally posted by ClusterOne Hvor mye fikk du igjen på forsikringa? Altfor lite... Fikk bare 60 lapper + at jeg fikk tatt av alt som ikke var orginalt på bilen, til å begynne med prøvde de seg på 49 tusen + at de skulle beholde alt... Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Originally posted by swidish vr6 Altfor lite... Fikk bare 60 lapper + at jeg fikk tatt av alt som ikke var orginalt på bilen, til å begynne med prøvde de seg på 49 tusen + at de skulle beholde alt... De prøver alltid å lure folk, bra det ordnet seg bedre for deg en det det var. Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syrre Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Originally posted by swidish vr6 dette regnes som underslag i følge IF dette er tyveri. anmeld det som tyveri fra adressen det skjedde. og ikke gi deg mot if. kommer du lenger en første runde mykner de opp. de har som policy å avslå mye i første runde. står du på kan du vinne her tror jeg. hilsen en som vet. edit: hehe, leste bare første inlegget. ser nå at det har "ordnet" seg. og jepp, man må prute prisen på bilen sin oppover, pluss plukke av alt snadder man kan selge brukt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Sitat fra IF: Rolig det ordner seg:rolleyes: Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet September 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Forsikrings pengene kom om fredagen og mot alle odds så ble det ikke vag, nå har jeg blit Integrale pilot Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 gratulerer med ny bil da.. selv om byttet var litt ufrivillig.... Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 oh yeah, that's the stuff :D Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg