ThAMaZTeR Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 den øverste.... uten tvil!!! jeg synes den midtre plata der er grusom... Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 De lyktene som er sota over hele er overlegent fetest (fant ikke noe bilde) Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 Sota lykter er penest, Om du ikke liker det så er det øverste alternativet penest :) Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 Originally posted by roadbloc hvilken bakdel er finest? :p eller? jeg tror jeg liker best med 4 lykter.. :) ps: det er samme bilen før og etter ombyggingen av baklyktene! Bilen har siste alternativet nå :) Er dette den som går med Litauen skilter på Vestlandet? Hørt snakk at den skal være ganske strøken... Anyways, jeg ville personlig gått for alternativ 1 for den plata i midten ser forjævlig ut (i likhet med CRX opplegget, og) Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 Samme her. Ville gått for øverste typen. Nederste så jo helt jævlig ut sammenlignet. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 hehe.. I`m all alone... Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Racer Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 er ikkje enig der nei, meiner at den øverste var penest..:D Siter Audi A4 1.8TQ 1997mod. X- Bmw 320i E30 M-tech1. X- Nissan 200sx S13 J-spec. X- Bmw 320i LE E30 1986 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 den øverste lyktemessig så penest ut. bilen i helhet?. nøææ... rimelig overdreven med tanke på den vingen og bakfangeren.... den er altfor stor og stpr ikke i stil med bilen... men eclipser er JÆVLI fine bare du vet hva du handler av styling Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rival Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Hmm, synes øverste var penest jeg. :D Siter Just because i rock, doesn`t mean i`m made of stone. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 For å komme med litt konstruktiv kritikk: Når du byttet ut den plata i midten under spoileren, ble det litt for mye blanke overflater der. Ble litt for "lexus all over". Vingen likte jeg egentlig. Den kunne kanskje vært en anelse mindre, men synes bilen hadde vært jævlig pen, bare ikke den siste plata hadde blitt bytta ut. Og synes vingen passer til bilen. En vinge som eksempelvis er litt for stor, er den som sitter på FastnFurious kopi Supraen. Den ser ut som en flyinge! Men synes du bilen var for tam bak når den var som på det øverste bildet? Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 jeg likte med lexus all over som du sier... lurer på å bygge ei gsx som er nesten lik den der etter sommeren :) men får se.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaDDoG Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 hva er forskjellen mellom den amerikanske utgaven og den europeiske? tenker spesiellt på pr- 95 og 95 til 99 utgaven. Siter Audi A4 Avant 1997 1,8T Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8 Volkswagen Golf III GL 1994 1,8 X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0 Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 er 20 hk mer eller noe slikt på gsx'en iallfall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chef Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 G2 eclipse gs = 2l 16v 150hk, forhjulstrekk gst = 2l 16v turbo ca. 210 hk, forhjulstrekk g1 har 200 hk, forhjulstrekk gsx = 2l 16v turbo ca. 210 hk, firehjulstrekk http://www.home.no/cheffy <- bilen min :) Siter Hei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chef Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 hva er forskjellen mellom den amerikanske utgaven og den europeiske? tenker spesiellt på pr- 95 og 95 til 99 utgaven. 90 tilogmed 94 modellene av eclipse i europa ble kun levert med 2l 16v forhjulstrekk.. Navnet GS... Vanlige bilbelter og gule blinklyslykter bak.. I USA fikk man GST som var Turbo og front wheel drive og GSX som var Turbo og 4WD.. I usa var fangrene annerledes og man hadde røde blinklys glass bak og automatiske elektriske sikkerhetsbelter standard. home.no/cheffy Siter Hei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg