passat kara Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Hallois.. greit nok jeg liker old school og golf 1.. men denne syns jeg var tøff på sin spesielle måte.. syns denne var dritt rå!! http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=499345 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Litt mer senk, litt mindre gummi og en liten oppfreshing av fangerne er alt som skal til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 oldschool ja. med hvite baklykter?...... Missforstått litt der da. Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Originally posted by Tape-R oldschool ja. med hvite baklykter?...... Missforstått litt der da. rrrrrooli nå ssailorboy..... De fleste i tyskland som kjører "såkalte" old school har faktisk rød/hvite eller helrøde lamper.... De lampene på den golfen er nok hvite lamper hvor nederste delen er lakket rød da slike lamper ikke eksisterer fra noen tuningfirma Hadde han derimot kommet med lexusjall hadde det vært noe helt annet..... a job for the fashion police Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 :cool: tøff ;) Et godt eksempel på at du ikke trenger å gjøre så mye for å få den tøff:) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juli 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Originally posted by boramannen Litt mer senk, litt mindre gummi og en liten oppfreshing av fangerne er alt som skal til! joa fangerne så litt slitne ut.. men tøft hehe syns detta var tøft! men som sagt hadde ikke skada med lavere og mindre gummi. nitewlkr : mener å ha sett sånne lykter før jeg, i alle fall noe lignende, så i alle fall ikke så veldig lakka ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Mye som kan gjøres med en ener ser jeg, som denne. Autodb Og slike lykter tror jeg nok kan kjøpes slik. Eksempel Her Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 jeg har funnet en jeg har lyst til og kjøpe.. er hypp på en prosjektbil .. 83 mod gti med nyoverhalt motor.. perfeeeekt.. me want Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Originally posted by K.A. Og slike lykter tror jeg nok kan kjøpes slik. Eksempel Her de der er ikke slike lykter.. det der er smale lykter. siden dem sitter på en cab,.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juli 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Originally posted by Helios de der er ikke slike lykter.. det der er smale lykter. siden dem sitter på en cab,.. men mener in-pro har sånne lykter til den nyere utgaven også.. altså¨hvite/røde vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juli 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Originally posted by Mandel jeg har funnet en jeg har lyst til og kjøpe.. er hypp på en prosjektbil .. 83 mod gti med nyoverhalt motor.. perfeeeekt.. me want price?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 det sier jeg ikke, for da kjøper du den før meg Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juli 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Originally posted by Mandel det sier jeg ikke, for da kjøper du den før meg æhh kom igjen da. har sett på golf selv jeg som blir min hvis alt går etter planen jeg er bare nysjerig.. veit jo ikke hvem som eiern hell jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Originally posted by passat kara men mener in-pro har sånne lykter til den nyere utgaven også.. altså¨hvite/røde vemund Jada, men det er klarglass - og hele tåkelyset er rødt ;) Er hvite baklamper strøkent lakka, ser det ikke lakka ut! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Originally posted by Kid-A Jada, men det er klarglass - og hele tåkelyset er rødt ;) Er hvite baklamper strøkent lakka, ser det ikke lakka ut! Jeg tror du har rett! Men kanskje det røde inne i tåkelyset lar seg demontere?:confused: Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg