Gå til innhold

Tøff golf!!

Ranger emnet


passat kara

Anbefalte innlegg

Originally posted by porschetom

Hjertelig takk til alle som liker bilen min, men på grunn av for mange prosjekt må den desverre selges. Har hatt endel sms ang baklys i helga, dette er helt vanlige hvite baklys med innsatser. Jeg fjernet innsatsene med en hullsag noe som ikke var så lett da reflektorene er av metall. mattet ned lykta, lakka nederste halvdel rød, matta ned en gang til, og klarlakket hele lykta. Resultatet ble ganske bra. PS,- Sjekk ut polo´n min som også selges på autodb 76mod,

 

Det var en fin golf du hadde der ja, ikke fått noen bud enda? er ikke helt sikker på om e skjønte det med bak lyktene, kan du forklare en gang til? de i fangern er de kjøpt ell er det også noe du har mekka sammen selv?

 

Polo'n var jo kjempe grom da! skikkelig god bit, mener å huske onkern min hadde helt lik bare mere sånn "orange" aktig..

 

Har du noen flere prosjekt på gang eller? i så fall sleng opp noen bilder :D

 

 

mvh vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by porschetom

Hjertelig takk til alle som liker bilen min, men på grunn av for mange prosjekt må den desverre selges. Har hatt endel sms ang baklys i helga, dette er helt vanlige hvite baklys med innsatser. Jeg fjernet innsatsene med en hullsag noe som ikke var så lett da reflektorene er av metall. mattet ned lykta, lakka nederste halvdel rød, matta ned en gang til, og klarlakket hele lykta. Resultatet ble ganske bra. PS,- Sjekk ut polo´n min som også selges på autodb 76mod,

 

Nice polo.... men 12k er litt drøyt da det er langt over det du gav for den ;)

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallois Vemund, kult at du liker bilen. Joda jeg har fått inn bud, men jeg gidder ikke å jage opp prisenså alltfor mye. Derfor har jeg sagt første mann til mølla får bilen. Jeg har endel prosjekt på gang ja,F.eks. 1966 Porsche 912, 1984 Porsche 944, 1986 Caddy, 1982 Golf cabriolet, og ett prosjekt du kommer til å like 1989 Passat stw som kommer med full rs styling senking og hjul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by porschetom

Hallois Vemund, kult at du liker bilen. Joda jeg har fått inn bud, men jeg gidder ikke å jage opp prisenså alltfor mye. Derfor har jeg sagt første mann til mølla får bilen. Jeg har endel prosjekt på gang ja,F.eks. 1966 Porsche 912, 1984 Porsche 944, 1986 Caddy, 1982 Golf cabriolet, og ett prosjekt du kommer til å like 1989 Passat stw som kommer med full rs styling senking og hjul.

 

Skam rått, caddy'n cab'n og passelaten kunne jeg godt tenkt å sett bilder av vet du .. hehe

 

Du har ikke digitalt kamera da? syns ikke 12 lapper for den polo'n er ille i det hele tatt... har jo liggi en 4 dørs golf1 på autodb som har gått ca 60 til 30 tusen kr... og da er ikke 12 lapper til en polo som ser like strøken ut ille.. er jo samle objekter detta her..

 

driv personlig å prøve å få kloa i en golf 82 mod nå, som har gått 74 tusen km, tru den hadde gjort seg fin i min eie i min garasje.. den er foresten ganske lik den golfen du har til salgs, bare at den er 100% orginal.

 

Var jo litt tøft da at du kom over denna tråden.. regner med at det var litt av en overaskelse og finne bilder av sin egen bil i en tråd når du ikke har lagt det ut selv..

 

MVH

Vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du sett caddy´n, så hadde du ikke kjøpt den. Er ikke akkurat noen pen en eiers bil nei. Skal prøve å legge ut noen bilder etterhvert av prosjektene etterhvert. Driver for tiden og sveiser rust på caddy`n, samtidig som jeg samler på meg deler for å bygge ferdig cab´n. Men første pri er passaten som jeg får styling til om 14 Dager. PS. Hvis noen vet om en baklem til caddy i bra stand, gi beskjed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by porschetom

Hadde du sett caddy´n, så hadde du ikke kjøpt den. Er ikke akkurat noen pen en eiers bil nei. Skal prøve å legge ut noen bilder etterhvert av prosjektene etterhvert. Driver for tiden og sveiser rust på caddy`n, samtidig som jeg samler på meg deler for å bygge ferdig cab´n. Men første pri er passaten som jeg får styling til om 14 Dager. PS. Hvis noen vet om en baklem til caddy i bra stand, gi beskjed.

 

Jeg vet om en baklem! Kan bestille en fra fabrikk...Koster bare 8041,- drunk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår