Ole-H Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Kom og skulle kjøre til jobb i dag... sto faen meg begge dørene på gløtt. Dem hadde dirka opp låsen og tatt alt av stereo. Hadde nettopp sått inn nytt Kicker annlegg også... Blir litt kjipt og si ifra til forsikrings selskapet, holder fortsatt på med det første innbruddet med dem. Blir vel og kjøpe alarm nå tenker jeg... Noen som vet om noen billige men brukbare? Har sett en på Megabillig men vet ikke om den er noe tess... Og om jeg klarer og innstalere det selv... Driter i om det ikke blir godkjent, bare det funker. Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmW323turbo Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 de på megabillig virker llitt jalla da men de virker sikkert! Siter *98"toyota hiace 2,4d arbeidsbil *86"nissan prærie (solgt) *97"saab 900 turbo intercooler *86"bmw325i, *83"320i gts, *85"323i delebil *82"volvo 240 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Bittert!! :( Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 oooff.. surt! Det er iallefall ett megastyr å montere alarm selv.. synes nå jeg.. Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Juli 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Originally posted by Stephan oooff.. surt! Det er iallefall ett megastyr å montere alarm selv.. synes nå jeg.. Hva må du gjøre? Og hvor dyrt er det og få noen til og sette det inn for deg ca. ? Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlyingVeeVee Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Hvis du først skal montere alarm ville jeg gått for DEFA eller noe annet som er godkjent av "Forsikringsselskapenes godkjenningsbyrå". Du får litt billigere forsikring og kanskje litt mere velvilje hos forsikringsselskapet... Siter UTSOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 fikk høre at det koster ca 3000 ferdig montert (alarm og jobb) Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlyingVeeVee Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Originally posted by duxx0 fikk høre at det koster ca 3000 ferdig montert (alarm og jobb) For DEFA alarm? Nå vet ikke jeg om andre priser, men det virket billig. Får du ikke radiostyrt sentrallås også? Siter UTSOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Juli 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 3000,- var jo ikke en dritt i forhold til det jeg trudde det kostet... noen som vet hvor jeg kan kjøpe det og få det innstalert? Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UR 02 SLO Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Det er kjipt det der alså hadde brek i min jetta2, Dagen før det var vw treff i lier det så ut som de hadde brukt spade på og komme inn. Men bilen var ikke låst en gang det var det verste (STUPID):mad: Siter http://www.dykkerklubben.no/ When I die I want to go like my uncle; sleeping. Not screaming like the rest of his car passengers! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Originally posted by Ole-H 3000,- var jo ikke en dritt i forhold til det jeg trudde det kostet... noen som vet hvor jeg kan kjøpe det og få det innstalert? 3500 kr er prisen hos BilradioSpesialisten. Forsikringen blir noen hundrelapper billigere, og ikke minst, du får ingen egenandel ved innbrudd. MEN, dette gjelder kun for FG (Forsikrings selskapenes godkjenningsnemds) godkjente alarmer ala Defa. Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Juli 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Originally posted by Peltz 3500 kr er prisen hos BilradioSpesialisten. Forsikringen blir noen hundrelapper billigere, og ikke minst, du får ingen egenandel ved innbrudd. MEN, dette gjelder kun for FG (Forsikrings selskapenes godkjenningsnemds) godkjente alarmer ala Defa. 3500,- er det ink. innstalasjon og alarm? Hvis det er sånn så må jeg ringe og få en time med en gang ;) Hvor ligger det hen foresten, og hvor lenge må dem ha bilen? Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Originally posted by Ole-H 3500,- er det ink. innstalasjon og alarm? Hvis det er sånn så må jeg ringe og få en time med en gang ;) Hvor ligger det hen foresten, og hvor lenge må dem ha bilen? Jeg betalte 3200,- for alarm og installasjon hos Bilradiospes, men det var med rabatter.... Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Originally posted by Ole-H Driter i om det ikke blir godkjent, bare det funker. Er det godkjent er det ingen egenandel ved innbrudd/tyveri.... Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Juli 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Originally posted by Øyvind.H Er det godkjent er det ingen egenandel ved innbrudd/tyveri.... Mener jeg får 2000,- i engenandel ved fg godkjent alarm isteden for 3000,- som jeg har nå... Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg