OleVik Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 Originally posted by DeeLuxe MÅ HA!!!! Noen som vet hva slags hjulbuer som står på denne golfen eller hva som er gjort med de?? minner fryktelig mye om originale hjulbuer .. kanskje valset? Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 hvis du ser så er det ikke noen "knekk" på de neders. de går bare rett ned til hjulet. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 Originally posted by DeeLuxe hvis du ser så er det ikke noen "knekk" på de neders. de går bare rett ned til hjulet. Kapp og vals, kappa leppa, så valsà? Lurer på hvor mange typer embem man finner. Hva med russisk, hadde vært stein bra. "golfski" Men må si jeg liker emblemfritt bedre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Juli 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 golfski, "ha - ha " Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 Golf всегда концентрируется на главном: Вашем удовольствии от вождения. Вы оцените его мощь и динамичность, подчеркнутые спортивными деталями: стремительными линиями капота, лаконичным спойлером и броским дизайном задних фонарей. Эти детали указывают на многочисленные технические инновации, сделавшие Golf выдающимся автомобилем. Hvilket ord er det du forstår i dennne teksten? - Jo, nettopp Golf. Russerne bruker de tyske navnene. :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Originally posted by DeeLuxe hvis du ser så er det ikke noen "knekk" på de neders. de går bare rett ned til hjulet. En som kan valse må da greie å valse den kanten som står innover - ut slik som her ? og så valse slik at kanten som går rett ned org også går ut - hadde du fått alt det ut på din så hadde kanskje felgene vert innenfor også :) Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Originally posted by Sonick En som kan valse må da greie å valse den kanten som står innover - ut slik som her ? og så valse slik at kanten som går rett ned org også går ut - hadde du fått alt det ut på din så hadde kanskje felgene vert innenfor også :) en som er flink og valse har ingen problem med og dra skjermen ut ved hjelp av valsing..... x-arild sin skjerm ble vel dratt ut 5cm...... Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Det var akkurat det jeg tenkte på også...hvem er det som er rå på valsing her i oslo da som kan klare den jobben?? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Det er omtrent slik det ser ut under G60 buene mine.. ;) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Det holder ikke med bare valsing for deg, Deeluxe. Valsing er når du bretter opp leppen under skjermkanten. Her må det kappes, sveises og sparkles. Og lakkeres opp igjen. Mye jobb hvis du skal ha skjermene til å dekke hjulene. Det billigste og klart enkleste er å kappe skjermene, sprøyte på tectyl og lime på G60 breddere. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Originally posted by SpeedWell Det står Golf der, finner slike på E-bay også. Feil Sverre! Det står Volkswagen Shanghai. Har en kineser på jobben som tok oversettelsen for meg!... ;-) Siter Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers http://dvs.skynetblogs.be -73 1303RS -13 Polo WRC edition -15 Octavia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Originally posted by Germanlook Feil Sverre! Det står Volkswagen Shanghai. Har en kineser på jobben som tok oversettelsen for meg!... ;-) Det stemmer det. :) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 I NEED g60 plæstikk....ikke noen som har noe liggende å slenge'? G.T.I sine ble jo solgt før jeg rakk å kjøpe de...sukk. Må få modda litt så jeg kan slippe ned bilen. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
As-I-Die Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Gti Shanghai på nazi-stålet ? uff... Siter Hell Yeah !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Originally posted by Germanlook Feil Sverre! Det står Volkswagen Shanghai. Har en kineser på jobben som tok oversettelsen for meg!... ;-) Hvilke av "tegnene" skriver Volkswagen da? VW trunk-lid emblem for Golf/Jetta/Bora in the Chinese market står det bare på ebay auksjonen. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg