Phantom Skrevet September 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Hvordan ser golfen din ut nå da ? Har du bilde, eller en beskrivelse ? Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Oktober 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Bilen er nå levert til lakk... Ved avmontering av fangere og bilen på bukk viste det seg at bilen ikke var strøken under som det ble forespeilet. Ikke gidder jeg å gjøre noen stor sak uttav dette. Får heller bare dra frem slipe-kitet og slipe litt og tectylere litt. Primærmålet er å få det ordentlig tett og slikt før vinteren slik at ikke rusten øker i omfang.. Var strengt tatt ikke mye, men noe korrosjon var det. Får ta en helrensing under på sikt. Få det tett nå. Fant og noe rust ved frontruta nede, men krysser fingra på at det taes av de som skal bytte den. Så ut som det bare var overflate. Bittert å måtte sveise på nylakka bil om det blir nødvendig. Karrosseriet ellers så greit ut. Litt smått under lister og noe under g60 sideskjørtene, men ikke ille. Blir bra på sikt dette. Ellers, så kommer det vel en hel bråte bilder på søndag når bilen hentes=))) Hvis noen har en frontrute til golf mk2 i brukende stand i rogalandsområdet så hyl ut! Og dersom noen orker å bytte den for en kasse pils så er det og kjekt =) Kjører og henter jeg, kan evt slenge med noen pakker med sigg... Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Oktober 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Ønsker å kjøpe evt bytte til meg ett mk2 3dørs Fire and Ice interiør. Kan bytte det i mitt gti-interiør som er helt strøkent Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sam Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Originally posted by Phantom Hvis noen har en frontrute til golf mk2 i brukende stand i rogalandsområdet så hyl ut! Og dersom noen orker å bytte den for en kasse pils så er det og kjekt =) Kjører og henter jeg, kan evt slenge med noen pakker med sigg... Russerhandling på gang? hehe.. bytte mot ei kasse pils og litt sigg. Gleder meg til å se nye bilder av bilen. Siter Passat 1.8T '98 - Kjøpt 02.08.07 Golf 1.6 '88 - Kjøpt 20.08.04 - Til salgs med alt av deler jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Oktober 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Originally posted by sam Russerhandling på gang? hehe.. bytte mot ei kasse pils og litt sigg. Gleder meg til å se nye bilder av bilen. Blir bra med ny lakk=) Har forresten ordna meg fiksings på frontruta nå Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sam Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Originally posted by Phantom Blir bra med ny lakk=) Mye må du ut med for ny lakk egentlig? Privat eller proft gjort? Siter Passat 1.8T '98 - Kjøpt 02.08.07 Golf 1.6 '88 - Kjøpt 20.08.04 - Til salgs med alt av deler jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Oktober 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Henter bilen i morgen =) Bilder kommer Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Hei bare litt på søk etter deler til min vr6. jeg har 5x100 felger, men skulle gjerne hatt noen litt større ;) likte litt dem du hadde på din... kan ikke du slenge ut en pris da , med dekk...eller uten alt ettersom ka du sir. evt. kompressoren , om du skal selge den (til meg) har du en omtrentlig pris der og... ikke meininga å mase deg grønn, bare det at jeg er på utkikk etter akkurat slike deler... PS! vanvittig rå bil du har der...FIIIIN Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Oktober 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Originally posted by VR6power Hei bare litt på søk etter deler til min vr6. jeg har 5x100 felger, men skulle gjerne hatt noen litt større ;) likte litt dem du hadde på din... kan ikke du slenge ut en pris da , med dekk...eller uten alt ettersom ka du sir. evt. kompressoren , om du skal selge den (til meg) har du en omtrentlig pris der og... ikke meininga å mase deg grønn, bare det at jeg er på utkikk etter akkurat slike deler... PS! vanvittig rå bil du har der...FIIIIN Hei, takk for ros angående bilen, gleder meg som bare det til i morgen å se hvordan det gikk med fargevalget mitt.. Har en rotrexlader i bilen min, den er forsåvidt til salgs, eneste minuset er at det er en liten ulyd i den. Mistenker at en overhaling av den ikke hadde skadet. Lader vel 0,6-0,7 for tiden. Står mer om den her---> http://www.g-powertech.com/komp.htm Er bare å komme med bud. Felgene ja, er vel av typen quicksilver og er 17" noen små riper i kantene er det jo, men de er ikke så ille. Kan komme med bud på de og om du ønsker det ;) Sånn for øvrig så har jeg liggende følgende dersom noen er intressert: Stab stag, øvre foran til mk2 Golf, passer 1,6l bl.a. Speedometer gti 16v NBS chip til g60 En MTX Thunder sub i kasse Rallyefront komplett (ønsker da penger og bytte i to runde lykter) Gti-interiør sorte sider/grønnogrød i midten fra en mk3 STRØKENT Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 pris på interiøret?? Siter Odde. -2000 Lexus IS 200 sport -90 VW Golf GTI G60 *01 Skoda Octavia stv.(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 tja 4000 for felgene..) med dekk? hakke peil Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Oktober 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Felgene går nok ikke med en gang for den prisen, i og med at jeg ikke trenger å selge så er nok prisen noe høyere.. Interiøret går for 4000,- det er ingen hull eller slitasje på det. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 thats up 2 u man...... takk alikevell Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Oktober 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Endelig ny lakk på bilen, ble superlekkert. Tipper noen bilder som kommer i morgen får litt fart på denne tråden igjen =) Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Sånn, noen bilder, vanskelig å få frem effekten i lakken. Men er i alle fall VELDIG lilla i solen... Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg