Gå til innhold

Streetmeet Gardermoen 13 august

Ranger emnet


Marius

Kommer du på Streetmeet Gardermoen 13august  

271 stemmer

  1. 1. Kommer du på Streetmeet Gardermoen 13august

    • Ja
      225
    • Nei
      46


Anbefalte innlegg

  • Svar 566
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by triggerhappy

Når begynner det å dabbe av? For sent å komme klokka 8- halv ni?

 

En hundrings er en grei pris for noe sånt syns jeg:)

 

 

Men blir det et skikkelig streetmeet? Eller blir det mer et show, der alle bilene til folk står stuet langt vekk på parkeringsplasser ingen ser på?

 

det begynner nok ikke å dabbe av før i 1-2 tiden på natta...

det er streetmeet og livemusikk....dette vil skje ca 100m fra hverandre, satt på spissen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Quiet

betale for å være med på streetmeet...? jaja, kommer samme faen jeg :)

Satt med samme tanken, men kom også frem til samme konklusjon. ;)

 

Men som så mange har spurt om allerede, kommer disse High Octane folka på dette treffet?

 

Er det noe banekjøring på Rudskogen eller Våler denne helgen?

Hadde vært litt kult om det faktisk hadde vært noe banekjlring siden det blir en tur over fjellet den helgen allikevel.¨

 

Regner med å stille ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeey....

 

I`ll be there.. garantert.... !!

 

Og denna gangen med egen bil.....!!!!!!!!!!!!!!!! RRRRRRRRrrrrrrr!!onfiredevi

 

Selv om j skal til Vallåkra på Lørdan....!!! :D

(Pokkiser-pokkiser-pokkiser... vil ha.. bara må ha...!!)

Bottles are for babies...real men get Blown!!!

 

1999 Honda Civic Si.... Leketøy

1999 Honda Civic 1.4 is.... Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Turbotrille

Satt med samme tanken, men kom også frem til samme konklusjon. ;)

 

Men som så mange har spurt om allerede, kommer disse High Octane folka på dette treffet?

 

Er det noe banekjøring på Rudskogen eller Våler denne helgen?

Hadde vært litt kult om det faktisk hadde vært noe banekjlring siden det blir en tur over fjellet den helgen allikevel.¨

 

Regner med å stille ja.

 

Italiensk dag på Våler 14.

Porsche klubben har Rudskogen 14 og Vw-Audi klubben 15. :)

 

Men når begynner det her?

Og det blir vel filming til HOS ettersom de sku arrangere Streetmeet delvis pga de?(om jeg ikke husker helt feil)

 

BTW: Så snakket jeg med ei "Redline jente" i helga om de greiene her, husker bare ikke hva a sa... :rolleyes: :D

De sku vel være med på noe filming de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by oddi

 

Irriterer meg at det alltid er noen som klager på øldrikking, og assosierer dette med fyll. vedder på at 95% av de som drikker øl på streetmet, holder seg greit unna bråk og "fyll" og rølp. Men de ser man naturligvis ikke noe til..

 

mvh oddi

 

selvutnevnt ølhund

 

 

 

CHEERS!!!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det meningen å ta opp konkurransen med Gatebil siden dere tar såpass av?

Noe av morroa av streetmeet er jo at det ikke er noen spesielle arrangører, og at det er ulovlig. Og å ha ølservering og musikk drar jo fokuset litt vekk fra bil. Jeg skjønner godt at dere må ta inngangspenger, men 100kr for å delta på et streetmeet føles litt galt rent prinsippielt...

Men det blir sikkert bra så lenge folk ikke skal knuse flasker og slåss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vi fått alt gratis der oppe kunne det godt vært gratis!

 

JA de kommer for å filme til High Octane Scandinavia. Og NEI dette er ikke for å ta opp noen konkuranse med Gatebil, det er noe for seg selv.

 

Alle biler blir parkert på plassen bak startplata og kan lett beskues, de blir ikke plassert 'bortider' :D

 

Vel møtt

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jens

Er det meningen å ta opp konkurransen med Gatebil siden dere tar såpass av?

Noe av morroa av streetmeet er jo at det ikke er noen spesielle arrangører, og at det er ulovlig. Og å ha ølservering og musikk drar jo fokuset litt vekk fra bil. Jeg skjønner godt at dere må ta inngangspenger, men 100kr for å delta på et streetmeet føles litt galt rent prinsippielt...

Men det blir sikkert bra så lenge folk ikke skal knuse flasker og slåss...

 

det har aldri vært ulovelig å ''ha'' streetmeet....streetmeet er basert på at mange bilvenner samles for prat, og for å vise frem bilene sine.

MEN...det er det som skjer på streetmeet som gjør at det blir ulovelig...dette pga børninga og race på veiene...

Dette gjør at dette blir meget upopulært hos myndighetene....pluss at det jeg så sist skremte meg.

overbefolka autoværn faktisk med trafikk frem og tilbake.

Du kunne sagt hade til alt som het streetmeet hadde noen blitt drept den kvelden....

Så for at vi ikke skal bli utestengt fra alle mulige store plasser har vi det på gardemoen raceway...der får dem som vil lov til å slå seg litt løs med børning så mye han orker.

en kald utepils i sola mens du ser på er heller ingen vond tanke.

men ikke til deg da...du skal jo kjøre!

;)

 

håper du ser noe av bilde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stiller her ja...

 

100kr for inngang til StreetMeet går greit med tanke på at vanlige SM's har hverken vakter eller lignende... :D

 

Så for denne omgang går det helt fint!

 

Men hvordan er det med innkjøring/utkjøring av Gardemoen? Finnes det virkelig ingen annen vei ut enn gjennom de jævla gjørmegropene osv? [dårlige minner fra 'En Dag På Strippen' Gmoen 2004]

 

Skjønte aldri hvordan folk med de laveste bilene klarte å komme helskinnet ut fra plassen igjen hvis den veien vi kjørte var eneste utvei... :rolleyes:

 

 

Anyways, skal nok dra med meg lokale 'crewet' og tar en tur oppover!

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Håkon A

 

håper du ser noe av bilde :)

 

Synes det er et veldig bra tiltak, og som du sier hadde det vært for sent om det hadde skjedd noe på Ikea.

 

Og virker som "stemningen fra de tidligere "Streetmeetene" blir opprettholdt her samtidig som det blir mer organisert.

Er ikke så mange muligheter nå som det har blitt så stort.

 

Kan alle som vil kjøre drag der?

Hvordan er det med lisenser og tidtagning i såfall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor gidder alle de som er så negative å bry seg. kan ikke de bare holde munn og la vær å komme da.. istedenfor å ødelegge stemningen til oss som faktisk har lyst til et slikt treff

 

og 100 kroner ? det er jo ingenting.. bare å hoppe over en kebab og 2 cola det så har du 100 kroner..

 

hvis de 50 vaktene og den plassen ikke er verdt 100 kroner så bare la vær å kom. slutt å syt

 

Blir bare irritert av folk som konstant skal rakke ned på noen som faktisk gjør en stor innsats for å få igang et slikt treff

 

 

Til marius og Haakon..

 

Bra idè . Godt det er noen som faktisk gidder å ta ansvar å fikse et streetmeet som er litt tryggere og litt mer organisert.

 

 

jeg skal også gjøre mitt beste for å lime treffet til film. Og til de som ikke har råd til 100 kroner i inngangs penger kan da jaggu laste ned filmen min

 

Som jeg faktisk gidder å lage.. UTEN å ta penger for det..

 

det burde telle noe. Jeg kunne gjort som en del andre og laget en dvd og solgt.. men isteden bruker jeg mye av min egen tid til å lage film så andre kan se hvor moro vi faktisk har det på slike treff.

 

Så når folk faktisk gidder å gjøre noe for oss, så enten stiller vi opp og betaler den forholdsvis billige prisen eller så holder vi kjeft og lar vær å komme..

 

SLUTT Å SYT

Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5:

"Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår