Gå til innhold

Streetmeet Gardermoen 13 august

Ranger emnet


Marius

Kommer du på Streetmeet Gardermoen 13august  

271 stemmer

  1. 1. Kommer du på Streetmeet Gardermoen 13august

    • Ja
      225
    • Nei
      46


Anbefalte innlegg

  • Svar 566
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Azzido-325i

Jeg kommer med et fint følge ifra kragerø regner jeg med...

 

dette blir en skikkelig rå happening virker det som.... kan ikke gå glipp av noe sånt =)

 

Så jeg stiller med kebabrioleten min med passende tarkan musikk og hvitløksbåter i bilen =)

 

kult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ViceGuy

 

Skal vel faan ikke være nødvendig med drekking på alle treffa vel?? :rolleyes: Dette er et biltreff å da syns jeg øldrikkende tullinger som skal lage bråk heller kan holde seg unna!!

 

Vurderer en tur, men gidder ikke om det blir fyll alá Lillestrøm :mad:

 

Irriterer meg at det alltid er noen som klager på øldrikking, og assosierer dette med fyll. vedder på at 95% av de som drikker øl på streetmet, holder seg greit unna bråk og "fyll" og rølp. Men de ser man naturligvis ikke noe til..

 

mvh oddi

 

selvutnevnt ølhund

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by viper

Noen grunn til at dette er lagt til en fredag? Litt tåpelig med tanke på at de fleste jobber til 4. Og det er går fort 5-6 timer til Gardemoen fra Kr.sand... Hadde jo passa så utrolig mye bedre hvis dette var på en lørdag, men hva kan en gjøre... :rolleyes:

 

har du flexi tid er det jo lite stess ta en halv dag fri.. hvis ikke ta en hel dag fri ;)

 

det er verdt det :D

 

jeg kommer uansett.. med kamera og 973245 kassetter.. jeg har blitt lovet en stikk-kontakt så jeg kan lade kamera også.. så da vil det nok blir en LANG og FEEEET film etter treffet ;)

Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5:

"Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når begynner det å dabbe av? For sent å komme klokka 8- halv ni?

 

En hundrings er en grei pris for noe sånt syns jeg:)

 

 

Men blir det et skikkelig streetmeet? Eller blir det mer et show, der alle bilene til folk står stuet langt vekk på parkeringsplasser ingen ser på?

-x 1988 Ford Sierra Cosworth

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår