volvoboi Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Så netopp en svart Nissan Skyline gt-r 34 Ganske uvanlig syn. noen som vet hvor den kommer fra. Så den i holmestrand Siter old volvos never die they only go faster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PeteR33 Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Var innom Shell i Horten kl 0000 eller noe rundt der. Fin bil ja, men 4 personer i bilen?? Må jo være trangt. ;) I og med at den var KH regga er det vel en av de 2 det ble pratet så mye om før gatebil. 2 fra drammen som eier dem? Siter Nissan Skyline R33 V-spec Le-mans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benzin Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Så en silkesvart orginal Fiesta utenfor strømmen storsenter 23:30, noen som har mer info om denne? Satt bikkje i baksetet! BILDE KOMMER!!!!!!!!!!!!!!!1111 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 :eek: :rolleyes: Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Originally posted by benzin Så en silkesvart orginal Fiesta utenfor strømmen storsenter 23:30, noen som har mer info om denne? Satt bikkje i baksetet! BILDE KOMMER!!!!!!!!!!!!!!!1111 Rått! Gleder meg til å se :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Originally posted by benzin Så en silkesvart orginal Fiesta utenfor strømmen storsenter 23:30, noen som har mer info om denne? Satt bikkje i baksetet! BILDE KOMMER!!!!!!!!!!!!!!!1111 Stupid, stupid, stupid stupid stupidstupidstupid! Tar gjerne mot mere info om Skylinen da, bare bonderaceren her klarer å ti still. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng Stupid, stupid, stupid stupid stupidstupidstupid! Tar gjerne mot mere info om Skylinen da, bare bonderaceren her klarer å ti still. Det han prøver å komme frem til er vel at det begynner å bli nok Skyline-tråder etterhvert... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Kanskje japsene er like gærne.... Sånne tråder ligger sikkert på diverse japanske forum : Så netopp en svart Volvo 244 GLE .Ganske uvanlig syn. noen som vet hvor den kommer fra. Så den i Yokohama :D :D Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 hmm...så en traktor ute på et jorde i går...tøft!! den var grønn! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoboi Skrevet Juli 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Originally posted by bjirn Det han prøver å komme frem til er vel at det begynner å bli nok Skyline-tråder etterhvert... Det begynner å bli nok useriøse svar etterhvert å. Siter old volvos never die they only go faster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 åh kan dere ikke gi faen værså sniiiiiiill!!! SKyline eller ikke skyline. HVEM BRYR SEG HVEM SOM EIER DEN!!!!!!!! IT'S A FREEKI'n CAR DAMN IT!!! i mitt syn er en RX7 råere..... ikke minst supra.. men kan ikke dere værsåsnill å kutte ut unødvendige tråder om hvem som eier hva! Neste gang du ser en sliken så prøv heller å henge på bilen og spør eieren selv hva faen han heter!! :rolleyes: btw. Tjener du noe som helst på å vite hvem som eier den?.. Blir du sexuelt opphisset eller noe at du bare MÅ vite hvem som eier den?. Om du skulle vite hvem det var.... og du forsåvidt lå med kusina hans. TVILER jeg stert på at du kommer til å få sitte på med bilen anyway... SÅ bare gi faen....... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Problemet er vel at det er x antall "jeg så en skyline i sta" tråder. Men annyhoo, post heller tråden på skyline forumet. Ikke i off-topic forumet. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoboi Skrevet Juli 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Har du våkna å. Kan du si meg hvor jeg har spørt om hvem som eier den? Eneste jeg har spørt om er hvor den kom fra. Nei blir ikke sexuelt opphisset av å vite hvem som eier en bil. Blir du siden du absolut må spørre om sånne ting hele tiden? Siter old volvos never die they only go faster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoboi Skrevet Juli 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Originally posted by Øyvind.H Problemet er vel at det er x antall "jeg så en skyline i sta" tråder. Men annyhoo, post heller tråden på skyline forumet. Ikke i off-topic forumet. Ok visste ikke det for orka ikke søke når jeg kom hjem i går var trøtt serru gjør det neste gang. Jeg ser ikke det som et problem at det blir mange tråder om det samma etterhvert, men skjønner at folk blir lei.:) Siter old volvos never die they only go faster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Originally posted by Tape-R åh kan dere ikke gi faen værså sniiiiiiill!!! SKyline eller ikke skyline. HVEM BRYR SEG HVEM SOM EIER DEN!!!!!!!! IT'S A FREEKI'n CAR DAMN IT!!! i mitt syn er en RX7 råere..... ikke minst supra.. men kan ikke dere værsåsnill å kutte ut unødvendige tråder om hvem som eier hva! Neste gang du ser en sliken så prøv heller å henge på bilen og spør eieren selv hva faen han heter!! :rolleyes: btw. Tjener du noe som helst på å vite hvem som eier den?.. Blir du sexuelt opphisset eller noe at du bare MÅ vite hvem som eier den?. Om du skulle vite hvem det var.... og du forsåvidt lå med kusina hans. TVILER jeg stert på at du kommer til å få sitte på med bilen anyway... SÅ bare gi faen....... Ikke for å værra slem eller drittsekk eller noe, MEN ÅSSEN HADDE DET VÆRT Å LESE ORNTLI FØR DU KRITISERER ALT OG ALLE A? takk for seg............:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg