Instict Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Jeg har en rimelig original Golf 2 som jeg vil stæshe opp litt.. Jeg har lyst på en steikje fin golf2.. ØK: 90fangersett eller lignende. Siter Trenger diverse styling shitt. 1987 VW Golf II 1.8 GL 3dørs har 2stk evig gamle cdspillere jeg selger dritdyrt. Tjen penger GRATIS ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 http://www.autospar.no har alt du trenger til din golf ang. "styling" og deler Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Originally posted by Instict Jeg har en rimelig original Golf 2 som jeg vil stæshe opp litt.. Jeg har lyst på en steikje fin golf2.. ØK: 90fangersett eller lignende. Har ett omp stab stag liggende hvis du er intressert. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teblast Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Er det noen her som vet hvor man får tak i blinklys til golf 2 90 fanger som er litt utenom det du får på bilextra og autospar. Vil Ha hvite med riller slik at man ikke ser pæra, med de pærene uten farge som blinker oransj oten noe stygt oransj film inni, hehe er kanskje litt kravsom, men har sett for meg noe sånt til bilen, men ikke funnet noe som ligner uten om i utenlandet som ikke sender til norge, huff! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 du kan få glassklare blinklys med parklys i hos tuning.no feks. kan også bare få glassklare blinklys. viss det er sånn orange film inne i lykta så er det bare å knusa den og setta i slike pærer som er ikkje oransj men lyser oransj. skjønner???????:rolleyes: Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stein_ørjan Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 kjøpa min golf Originally posted by Instict Jeg har en rimelig original Golf 2 som jeg vil stæshe opp litt.. Jeg har lyst på en steikje fin golf2.. ØK: 90fangersett eller lignende. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Instict Skrevet August 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Originally posted by stein_ørjan kjøpa min golf :D yeaheahea.... Min er vertfall i kjørbar stand dragcar Siter Trenger diverse styling shitt. 1987 VW Golf II 1.8 GL 3dørs har 2stk evig gamle cdspillere jeg selger dritdyrt. Tjen penger GRATIS ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei_Hugaas Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 har masse greier: baksette (corrado) + dørsider, blir jævli stilig. Carbon innstegslister, mattig skiltplate, panserløftere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stein_ørjan Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 hallo tarjei! lurte på kor mykje top power momo ratte koster. og er nave med i prisen ? mvh stein-ørjan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg