Gå til innhold

Smadret: BMW 316i

Ranger emnet


Evjen

Anbefalte innlegg

må bare beklage at jeg kommer med litt off topic saker her nå men .. må kommentere signaturen din ..

 

"Henry Ford ga oss bilen, BMW ga oss kjøreglede. "

 

Henry ford ga oss ikke bilen .. Karl Benz gjorde det .. Ford lagde bare sammlebåndet som senere lagde masseprodusert møkk..

[*] 2003 Lexus IS200

 

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

 

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Evjen

Blinklyset på sida har vært det dårligste med hele bilen siden vi kjøpte den ny i 1999. Det har detti av når jeg har vaska den med høytrykkspyler osv, men en kræsj tåler den.

 

:roll: :roll: :roll: lol lol lol

Selvsagt gjør det det.. :D :D

 

Ufattelig O/T men det var så morsomt.. synd med bilen da.. :)

94 Pug405GTX

x -86 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter min mening finnes det to typer skader: de der det bare er aa bytte en skjerm el.l og de der selve kontruksjonen blir skjev.

 

Jeg hadde ikke under noen omstendighet blitt sur for en skade av kategori en. Da er det jo bare aa skifte den enkelte delen, og bilen er like god som tidligere. Har du en skade av sistnevnte type blir bilen aldri god som ny igjen, og du er stuck med en bil som er "lappet sammen".

 

Denne skaden her saa vel dessverre ut til aa ha gaatt litt utover "rammen" ogsaa. Billig blir det i alle fall ikke.

Ruhe in der Reihe; BMW Reihensechszylinder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Beamer Screamer

Etter min mening finnes det to typer skader: de der det bare er aa bytte en skjerm el.l og de der selve kontruksjonen blir skjev.

 

Jeg hadde ikke under noen omstendighet blitt sur for en skade av kategori en. Da er det jo bare aa skifte den enkelte delen, og bilen er like god som tidligere. Har du en skade av sistnevnte type blir bilen aldri god som ny igjen, og du er stuck med en bil som er "lappet sammen".

 

Denne skaden her saa vel dessverre ut til aa ha gaatt litt utover "rammen" ogsaa. Billig blir det i alle fall ikke.

 

Tror egentlig ikke det gjør så mye. Har bestillt 120d som vi får i september, og da er det innbyttebilen, så da kan like godt de som tar den i innbytte få jobben, og gå god for det de gjør. Penger er ingen hindring siden det er forsikringsselskapet til hu som kjørte på meg som må betale.

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kebab gud

må bare beklage at jeg kommer med litt off topic saker her nå men .. må kommentere signaturen din ..

 

"Henry Ford ga oss bilen, BMW ga oss kjøreglede. "

 

Henry ford ga oss ikke bilen .. Karl Benz gjorde det .. Ford lagde bare sammlebåndet som senere lagde masseprodusert møkk..

 

Det er jeg klar over, men det var Ford som var den første bilfabrikken som gjorde bilen mulig å ha for den vanlige mann i gata.

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke min bil, men mamma sin.

 

Smaken er som baken, synes 1 serien blir bra jeg, og det meste annet som Chris Bangle står bak, litt vansklig å svelge det med en gang, men nå liker jeg det. Dessuten går 120d en god del bedre enn 316i.

 

Den største grunnen er vel at faren min døde nå i vinter, og da hadde vi et BMW verksted i Larvik som vi nå har solgt. Er litt greiere med ny bil med garanti nå som vi ikke har noe sted å skru.

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Evjen

Er ikke min bil, men mamma sin.

 

Smaken er som baken, synes 1 serien blir bra jeg, og det meste annet som Chris Bangle står bak, litt vansklig å svelge det med en gang, men nå liker jeg det. Dessuten går 120d en god del bedre enn 316i.

 

Den største grunnen er vel at faren min døde nå i vinter, og da hadde vi et BMW verksted i Larvik som vi nå har solgt. Er litt greiere med ny bil med garanti nå som vi ikke har noe sted å skru.

 

Stakkar, du er med andre ord fratatt enhver stemmerett innenfor hjemmets fire vegger. Ja, ja, det er uansett sikkert morsomt med ny bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ut som noe mer enn 30-40 lapper dette ja....

 

Bl påkjørt med E30'en min i fjor vinter, da var det bare høyre siden av grillen og skjermen som måtte skiftes, og lakke opp igjen støtfangeren pluss ksifte ett grøftelys, men det kom enda på respektive 14534 hos Jæger i Bergen. (velg alltid dyrest mulig plass når det er motparten som betaler, hehe)

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kebab gud

må bare beklage at jeg kommer med litt off topic saker her nå men .. må kommentere signaturen din ..

 

"Henry Ford ga oss bilen, BMW ga oss kjøreglede. "

 

Henry ford ga oss ikke bilen .. Karl Benz gjorde det .. Ford lagde bare sammlebåndet som senere lagde masseprodusert møkk..

 

Ikke bare det, men det var saab som oppfant kjøreglede, BMW er kopien;)

 

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke dy meg; når man får en bra motor, gode bremser og god rattrespons på en bil (både SAAB og BMW), så er jo dette bra, men hvorfor putte alle disse kreftene fra disse faktorene på samme hjulsettet??? Da blir det jo kjøreSTRESS??

 

Men disser ikke SAAB, måtte bare nevne det med kjøregleden. Nye 9-3 er en vanvittig god bil, men er ikke hlet på høyde med en tilsvarende BMW. (VIKTIG; MIN mening!!)

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår