autowern Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Skal ikke ha noe high-end anlegg i bilen min, så jeg vurderer asfaltmatter i bilen. Noen som har snøring på pris i forhold til BB?. Og hvilke andre forskjeller er det rent praktisk?. Skal bestille nå i løpet av noen få dager...så det hadde vært reit å vite. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autowern Skrevet Juli 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Ingen som ønsker å komme med noen priser, eller er det litt for tidlig på morningen kanskje? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirsnare Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Hvis du søker på demping feks så finnes det utallig poster om asfalt og bb og andre dempeprodukter rundt om her på forumet..Jeg gikk for bb, grunnet vekt..Vet ikke hva forskjellen på pris er,men jeg ga 2050,- for en shop roll med bb, den er vel 0,5x10m .. Siter juhUUu http://www.cardomain.com/memberpage/569641 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Tror det koster 45kr for en ca50*60cm asfaltmatte på bilxtra.. Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg