awt Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Aldri sett en ny Maxima før, men syns de kunne spart seg for de baklyktene. :( Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a32 Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Originally posted by awt Aldri sett en ny Maxima før, men syns de kunne spart seg for de baklyktene. :( Ser ut til å være USA-modellen av Maxima A33. De har litt annerledes smak over der tror jeg ;) Siter Nissan Maxima QX-R A32 97mod Nissan 200SX S13 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Den der var innom hydrotexaco (jobber der) en dag. Må være samme bilen.. Tror ikke akkurat at det er mange av den. Samme farge også. Kan ikke si jeg hadde helt sansen for den.. Ser litt ut som en "skikkelig" maxima fra siden ihvertfall. ;) (...som om det er noen trøst) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Den der var ikke spesielt pen. Baken var direkte stygg. Fronten tror jeg kunne blitt bedre over tid. Skal nå sies at jeg ikke likte Primera P12 når den kom heller. Men nå vil jeg ha en :) Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Det står en flott bil ved siden av. Men BMW kunne spart seg maskaraen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pro_sniper Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Ajajaja! Forvokst Hyundai Sonata! :op Siter _________________________ R33 Insured by Ruger&Beretta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trondhla Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Du burde si Samsung, ikke Hyundai. Denne modellen blir produsert i Korea under et annet navn riktig nok, men likevel. Nissan/Renault har et joint venture med Samsung og lar dem bygge Maxima under lisens. Modellen er forøvrig avløst av en ny og den krever tilvenning, spesielt når det kommer til fronten. Bakfra har bilen en god profil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg