Board2-re Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Eg og en kompis knippsa litt i dag, for dem som vill se.. Legg ut bilde av biln hans og, sia han har vw sideblink! Ps. men eg kjøre fra han når snyen kommer! ;) Har bestilt emblemfri grill (2 lykters), klarglass hovedlykter, grillist og klarglass blink med park. Sikkler på stolene han har! SKu hatt sånne i golfen. Recaro Siter x 87 vw caddy x 92 Civic VTI sedan x 88 Golf syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 fin bil :) men ville gått for noen andre baklykter... (rice rice...) ellers ser det jo bra ut! 2 fine porscher dette ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmarius Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Fin bil... Det gjør seg med nitti-fangere..... Siter (Vw Golf GTI 16v) (Vw Golf 1.6D) (Volvo 240 jordbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Tenk om alle bilene på jorda kjøre rundt med 90 fangere.. ikke alle bilene som har 90 støtfangere... hele 90 stykker ;) Klare ikke å dy meg:) Fin bil du har Board2-re ! Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Mmmm.. tilt'roof! Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Genialt valg av blinklys forann, virkelig unik og fin kjærre! :) Misunner deg litt for at det er en synkro... skal vi bytte? Syncroen og Porscha mot min, fair det vel? ;) :rolleyes: Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Board2-re Skrevet Juli 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Originally posted by vwgolf2 fin bil :) men ville gått for noen andre baklykter... (rice rice...) ellers ser det jo bra ut! 2 fine porscher dette ;) hehe, vet.. liker dem heller ikke! Men vurderer å bytte til rice-bil nå! Honda civic vti... Så om noen er int i å kjøpe min, send pm. SpeedWell: Greit for meg, skal høre med han;) kimoajajaj: - (sånn?) Tommy L: Jah, men lakken har slått seg i vinter. (se bilde) Blir vell lakka neste uke. http://home.no.net/btbj/forum/golf%20takluke.JPG Skal også lakke en bakluke jeg har. Spylerhull og viskerhull er sveist igjen med glatt list og el åpning. (se bilde) http://home.no.net/btbj/forum/list.JPG Siter x 87 vw caddy x 92 Civic VTI sedan x 88 Golf syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4gnus Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Fin bil du har der, men desverre litt for vanlig. Er det Nikolai sin porche? Har sett den her i harstad ett par ganger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Board2-re Skrevet Juli 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Originally posted by m4gnus Fin bil du har der, men desverre litt for vanlig. Er det Nikolai sin porche? Har sett den her i harstad ett par ganger... Sånn e det med golf vet du! Bor egentli i harstad eg og.. Jobbe i Harstad elektro. Bodde i harstad's bratteste bakke og det va konge med syncro der i vinter.. Så e genial vinterbil Nikko e go buddy jah, han e mye i harstad. Pga dama ho Aase. E der no, dro i går. Kem e du da? Siter x 87 vw caddy x 92 Civic VTI sedan x 88 Golf syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Jeg er kanskje interessert i en syncro golf, men før jeg tar det skrittet så har jeg noen spm. Og siden du har kjørt syncro golf en vinter, hvordan er dette å leke med? forklar er du grei? Jeg er bare vandt til min fwd golf serru. Og hvordan er holdbarheten på drivverket? Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stineM Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 fet bil;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Board2-re Skrevet Juli 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Originally posted by Precious Jeg er kanskje interessert i en syncro golf, men før jeg tar det skrittet så har jeg noen spm. Og siden du har kjørt syncro golf en vinter, hvordan er dette å leke med? forklar er du grei? Jeg er bare vandt til min fwd golf serru. Og hvordan er holdbarheten på drivverket? hmm.. Bor jo i nord-norge og når det e vinter så e det vinter. Masse sny! Har ikkje lekt så mye, men hadde et sett med vinter dekk som var fri for pigger, og herja litt med de. Lett å komme "sidelengst" og veldig lett å rette opp. Kjenne at det spinn på mer en 2 hjul! Har servo og, så va utrulig lett å handtere. Men prøvde en 325ix og må sei den va råar:( men det si seg jo sjøl. Va ei natt det hadde langt seg en hall meter sny. Men ikkje fan om eg kjørte meg fast, brøyta meg ned bakken til hovedveien, da hadde jeg sny litt over grilln. Kom på jobb og kjørte fire turer for å pløye vei til de andre som kom med mercene og beemeran sine;) Men må vell egentli bare prøves! Holdbarheten?! vet jeg ikke helt. Mitt er tight og fint da. Har ny girkasse. Ble et stort hull i den forje. Men da hadde ikke jeg bilen. Siter x 87 vw caddy x 92 Civic VTI sedan x 88 Golf syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Fortell litt mer om bilens stand osv., da. KM, årsmod, motorstr., PRIS osv. :) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Tror ikke dette er noen tilsalgs annonse. :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Nei vel... Så om noen er int i å kjøpe min, send pm. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg