boost- Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 noen som veit hva som kan være gale med min BMW... 318 IS 92 mod den fjusker, jager på tomgang den drar sovidt.. . nesten som den kutter på bensin... men den sløkker ikkje seg .. men den detter jo heit ned på 200 omdreiinga.. litt lågt spør du meg.. men so er den avogtil heilt fin... ingen problem.. ser ut som det kommer å går... tenkte eg skulle på eit verkstad i morgo.. men om ikkje feilen er der ere vanskli å finne ut av det... so nokon tips eg kan sjekke... ?? har dratt ut pluggen til luftmengde målaren å den ser ut som den funker da.. TIPS TIPS.. Siter boost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Sjekk etter lekkasje i vakumslangene som ligger rundt/under innsuget. I bakkant av motoren ligger det en tomgangsregulator, denne kan lage trøbbel visst det er samlet seg dritt i den. Ta den av og spray litt CRC 5-56 eller lignende inn i den. Det kan også være en temp.føler som er defekt slik at hjernen får feil info om motortemeratur. Siter Frode H. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost- Skrevet Juli 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 takker det skal eg sjekke.. temperaturen er heilt stabil den.. ingenproblem der.. men eg skal sjekke... takker for hjelpa Siter boost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Temperaturen på motoren kan være helt fin den, men visst føleren som sender signaler til hjernen forteller at motoren er kald når den er varm eller omvendt blir det tull.. Siter Frode H. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleks104 Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 på min var det en føler på innsuget som hadde røket denne delen kostet 63 kr.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Originally posted by aleks104 på min var det en føler på innsuget som hadde røket denne delen kostet 63 kr.... Hvilken del? Hvilken motor? Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleks104 Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 M-42 motor. Vet ikke åssen del det var egentlig, men han som skiftet den sa den var med å styrte no signaler fra lamdasonde og til bensin innsprøyning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg