Gå til innhold

clutch hjelp


p10turbo

Anbefalte innlegg

Girkassa gikk til f.. når den første sinteren(den ronny hadde montert) knakk i tre deler og den ene delen gikk med svinghjulet rundt å tok med seg et stykke av girkassa og startern. Så jeg byttet alt dette og satte på org clutch og det holdt ca 10 dager. nå har jeg fått bygd om et svinghjul med sach racing clutch og 200mm disk. Så no trur jeg det skal holde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gtir manifolden passer helt utmerket den..

PRIMERA: har nettopp pratet med horvald nå og han brånektet på at han har sagt til noen at han har bygd mtoren min. Men samme det. Til dags dato er det ingen som har satt sine fingre på motoren min. Den har jeg bygget helt fra bånn, og sånn skal det fortsatt være...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere føler vel ikke at det er litt uproft og nevne folk med navn her gutter??? hva hvem har sagt er vel opp til harald og han med bilen,. har ALDRI hørt han nevne et ord om en primera han har satt fingrene i og jeg er en god venninne. hva som blir sagt og hva som kommer videre til andre er mange ganger en litt annen historie enn hva som evn er skjedd. det har vel alle opplevd en eller annen gang??!:rolleyes:

Nissan primera P10

nismo luftfilter,valero fuel pump,momo sport felger

http://www.girlsgofast.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Primera

jaja du er sikkert hun med Primeran med Insane i bak ruta, tviler egentlig på at andre en meg og P10turbo vet hvem han er. Men ja det er sikkert litt uprofesjonelt, og jeg trodde hvertfall at jeg og P10turbo hadde lagt den skaen på is å glemt den ;) (for den saks skyld Ho****** også) ;) Gidder ikke nevne noe flere biler eller navn, men vis jeg vil kan jeg få det bekreftet av 3 til hva som ble sagt.

 

Men nå glemmer vi hele dritten og driter i å nevne noe til Ho***** for det er ikke noe vits å skape noe dritt stemning mellom meg og han!? ;)

 

hehe du skal aldri være sikker på hvem som kjenner han da. gutten har jo fartet land og strand vettu! først med den grønne micraen og nå med 200'en;)

 

hvis du føler for å få det bekreftet får du prøve å få de til å bekrefte det foran han så kan du se hvordan landet ligger vettu. er ikke alltid så lett å stå for ting man sier vettu:rolleyes:

 

harald er klar over hva som står her allerede så hvis det blir noe dårlig stemmning så er det i allefall ikke jeg som har ansvaret for den! kan ikke si at jeg har sett bilen din men hyggelig å høre at jeg er merket på veien:D

kos

Nissan primera P10

nismo luftfilter,valero fuel pump,momo sport felger

http://www.girlsgofast.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven. er dere pånn igjen med dette tullet igjen. Dette var jo lagt på is jo. Ja jeg var irritert at det var blitt nevnt at horvald hadde bygd bilen min, men jeg har pratet med han så nå er det glemt. Ingen sure miner her. Og en annen ting, tror ikke gutta her bryr her bryr seg så mye om de blir nevnt med navn her. Men selvfølgelig ikke med etternavn. Tror de fleste har sett hverandre på gata uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet at du har pratet med han jeg men hvis du leser veldig nøye så sier jeg bare min mening om det å nevne navn her. er vel ikke helt sjef å si at gutten er stor i kjeften. Harald er en knall gutt å jeg regner vel med at du også ville ha sagt i fra hvis din venn ble snakket om på den måten:rolleyes:

Nissan primera P10

nismo luftfilter,valero fuel pump,momo sport felger

http://www.girlsgofast.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår