Einar Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Er det noen som har slått laurelen nå, eller har den rekorden enda? 451 hk Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Er Laurelen en Drosje? Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 En tidligere drosje som var norges sprekeste taxi, en 1982 Laurel 2.8 D som er bygd om med 280ZX motor med 451 hk, står så vidt jeg veit pga. krøll med innsprøytninga. Veldig tøff..... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 kult. :) Går en Laurel i Bergen med kompetanse nok til å måle seg tror jeg. :D Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Drosje? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 "Norges Raskeste Drosje" er en 1981 Laurel 2.4 skolebil som ble kjøpt av en kar som het Harald Olsen fra Mjøndalen. Etter diverse mods med en enda mer moddet Nissan 280 ZXturbo motor og Borg Warner girkasse ble bilen ferdig på slutten av 80-tallet og var .......kjapp, ja. Mr. Espedalen fra Bø som stod for mye av byggingen var på rundtur for å "kjøre inn" motoren og bilen "havnet" bla på Pite Dragway to dager etter at dem var ferdig. Deretter gikk turen bla. til Bardufoss for å hente noen smådeler, og var ferdig innkjørt uka etter da den var tilbake i Mjøndalen. Denne bilen har holdt ut lenge og går nå i Drangedal. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svinball Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Originally posted by RaCk kult. :) Går en Laurel i Bergen med kompetanse nok til å måle seg tror jeg. :D Hmmm... Jeg kjenner eieren...:D Siter http://www.curbz.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erbe Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Kjørte jo en turbokonvertert Laurel på Rudskogen søndag ;) Siter http://300zx.kwn.no/300ZX.mpg (Høyreklikk, lagre som) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Bilder! Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wunderbaum Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Typisk at jeg reiste uten å se den laurelen på søndag :-) Bor rett ved mjøndalen og har hørt mye rart om den laurelen som gikk i mjøndalen før... Siter x 87 laurel 2.4 x 78 242 turbo x 96 106 rallye x 85 740 tic 66 ford falcon futura Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Originally posted by Svinball Hmmm... Jeg kjenner eieren...:D Svimball, eieren av Legenden :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svinball Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Originally posted by wunderbaum Typisk at jeg reiste uten å se den laurelen på søndag :-) Bor rett ved mjøndalen og har hørt mye rart om den laurelen som gikk i mjøndalen før... Denne Turbokonventerte Laurellen som kjørte på søndag har mest sansynlig aldri rullet sine syndige hjul i Mjøndalen... Siter http://www.curbz.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda_råner Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Så en Audi S8 som taxi i Oslo for ett år eller 2 siden. Sto utafor en kebab-sjappe nede på grønland....:D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wunderbaum Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Svinball var det din Laurel??? Har du biled eller film? Siter x 87 laurel 2.4 x 78 242 turbo x 96 106 rallye x 85 740 tic 66 ford falcon futura Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erbe Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Så du bilen? Siter http://300zx.kwn.no/300ZX.mpg (Høyreklikk, lagre som) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg