weizah Skrevet November 6, 2002 Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 hey alle som ruler i golf 2 osv :) Bare lurer på en ting.. Hva kan man egentlig gjøre for at en golf2 ska bli real fin inni... ? har vurdert å få setetrekk som er blå/svart å recaro stoler i blå/svart... ellers i interiøret er jeg sinnsykt usikker.. er det noen her som har kule bilder osv eller rett å slett sykt gode tips å gi så fyr løs :> Trenger seriøst gode tips :) takker .. Siter vw golf 1.8 gti ++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 6, 2002 Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 G60 rallye delskinn intr... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 6, 2002 Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 vet ikke om du syns dette er tøft men... http://www.caprizonetuning.com/czt/gal/jonpetter syns det er tøft...når det er gjennomført inni..alt i sort/rødt o.l Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weizah Skrevet November 6, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 tror jeg blir å gjøre noe av det samme som sistnevnt men tror jeg bytter ut rødfargen i en fin blåfarge.. er bare noe med blå som slår alt :) Siter vw golf 1.8 gti ++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet November 6, 2002 Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 Få tak i et skikkelig skinn recarointeriør, det er fint. Rallye delskinn er ikke min favoritt i alle fall, heller da et edition one stoffinteriør - recaro med fete sidepolstringer. Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 6, 2002 Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 ja, fargen inni må stå is til med alt det andre....har selv begynt på rødt sort inni bilen, og i motorrommet, røde caliptere osv..skal stå i stil med alt det andre.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet November 6, 2002 Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 min får minimalt med farger og sånt... orginale dørsider desverre(vil helst ha rallye dørsider). svarte racingstoler, orginal dash og målere(rødt lys i hele dashen da, alle brytere osv) carbonfiberplate der det egentlig sitter askebeger osv. og momo corse semsket rallyratt.. jeg liker meg uten for mye farger.. når jeg tenker over det er denne bilen helt vanlig utepå også... Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weizah Skrevet November 6, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 egentlig er det også litt kult... når du får den helt svart inni.. men styling må det nesten være på den.. da blir den rååå :) menneh, gtg, arbeid slit ass.. kommer sikkert innom her en par ganger til i løpet av dagn:p thanx for alt :) Siter vw golf 1.8 gti ++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet November 13, 2002 Rapporter Share Skrevet November 13, 2002 hehey! Jonpetter golfen på caprizonetuning har de samme stolene som meg jo:) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 13, 2002 Rapporter Share Skrevet November 13, 2002 Hf-R er i mot styling, lev med det Golf gutter.. Jeg tenker jeg skal lakkere detaljer som vindussveiv-knotten, speilknotten, håndtakene, rundt døråpneren, girkula, handbrekket, den plata rundt instrumentet, rattet (et nytt momo)++ i samme farge som bilen.. som her, bare at jeg bytter ut det sølvfargete med blåfargen på bilen.. Ellers har jeg et helt ålreit interiør, men har lyst å gjøre noe mere med det.. enten trekke det om, eller bytte til skinninteriør i svart og samme farge som bilen min.. her er mitt interiør Ellers lurer jeg på hvordan gulvmatter jeg skal ha meg. Har lyst på noen tøymatter med AVATAREN min på, men vet ikke om noen som kan mekke dette. Eller så blir det alu matter.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg