Freddie- Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Ekke noen som aner pris på de elite barb felgenne da?:D Utrolig fete var de vertfall.:rolleyes: De felgenne og full rieger styling blir bra. (?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Originally posted by Freddie- Ekke noen som aner pris på de elite barb felgenne da?:D Utrolig fete var de vertfall.:rolleyes: De felgenne og full rieger styling blir bra. (?) Herlige felger som jeg selv har lyst på også! Drit i full rieger styling du.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddie- Skrevet Juli 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Noen som vet prisen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Styling? På en Audi A4? Ahahhahahhah! Den var god! lol Ontopic: Har ingen aning om hva de kan koste, men de burde klare å score en knappe 20% eller lavere i "de passer på bilen"-faktor. Hva med å finne noen Tyske felger til den Tyske bilen din? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng Styling? På en Audi A4? Ahahhahahhah! Den var god! lol Ontopic: Har ingen aning om hva de kan koste, men de burde klare å score en knappe 20% eller lavere i "de passer på bilen"-faktor. Hva med å finne noen Tyske felger til den Tyske bilen din? wow for et smart innlegg... Har du ikke sett en audi a4 med styling før? Tenkt på å skaffe deg briller noen gang? :rolleyes: :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Originally posted by NoLimit wow for et smart innlegg... Har du ikke sett en audi a4 med styling før? Tenkt på å skaffe deg briller noen gang? :rolleyes: :cool: Takk, takk, jeg klarte virkelig å ordlegge meg på en super måte her. Det jeg _egentlig_ mente var: "Ikke ris den ned - hold ombygginga innenfor smaklighetens grenser." Det vil si at Rieger utgår, Seidl utgår, Lumma utgår, samt eventuelle andre som kunne få det for seg å lage riserstyling til sleden. Det betyr også at drage-dekor er feil, lexus-hore-lys er feil, aluvinge er feil etc. etc. etc. OBS! Min smak er ikke nødvendigvis din smak! Og vår smak er forskjellig fra demmes smak. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng Takk, takk, jeg klarte virkelig å ordlegge meg på en super måte her. Det jeg _egentlig_ mente var: "Ikke ris den ned - hold ombygginga innenfor smaklighetens grenser." Det vil si at Rieger utgår, Seidl utgår, Lumma utgår, samt eventuelle andre som kunne få det for seg å lage riserstyling til sleden. Det betyr også at drage-dekor er feil, lexus-hore-lys er feil, aluvinge er feil etc. etc. etc. OBS! Min smak er ikke nødvendigvis din smak! Og vår smak er forskjellig fra demmes smak. Joda! Din smak ER faktisk min smak! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddie- Skrevet Juli 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Det er jaggu greit dere kritiserer, men svar meg i det minste på spørsmålet da.:mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
one Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 :D De er sikkert kostbare... tenk hvor gørr det blir å holde de rene da??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Ja, felgene er råe! vil tro det blir bra på A4'n din! Har du lyst på Rieger styling, kjøp rieger styling. Min mening er at bilen vil da bli veldi bra!! :D Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 mulig jeg og har dårlig smak men rs4 front er bøst: men her er min soleklare favoritt: caractere yodude Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg