jva Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 har hatt en del problemer skjønner dere. først røk jeg begge motprfestene, to dager seinere røk vannpumpen og, tre dager seinere kjørte jeg på en kant og fucket begge felgen på høyre side og herpet hjulstillingen noe sinsykt! og begge dekkene punkterte samtidig og nå clutchen!!!!!!!!! og alt dette i løpet av en uke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :( helst i bergens området... så no e eg lei den forbanna bilen så trenger en ny... Siter Å tenke seg om før man prater, er som å tørke seg i ræven før man driter! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Skal du fremdeles ha felgene da? :D Har en golf du kan få til 13K da Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Du skulle jo kjøpe noen Volvo felger av meg. Skulle jo møtest i helgen så du kunne se på dem. Lurte bare på om du fremdeles var interresert siden du vil ha deg bil Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jva Skrevet Juli 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 så ikke at det var deg... det var det ja, er ikke så sikker enda, det kommer an på hva jeg kan få fikset cluchen for... men sender deg en pm når jeg vet hva jeg gjør... har du noen bildert av golfen då??? Siter Å tenke seg om før man prater, er som å tørke seg i ræven før man driter! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Jente golf 2K Sølv farget med blått interiør. Mangler en frontrute for å få den godkjent. Hadde den på eu og fikset alt unntatt ny rute. Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale 16v Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=42179 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jva Skrevet Juli 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 har du noen bilder eller??? Siter Å tenke seg om før man prater, er som å tørke seg i ræven før man driter! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale 16v Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 vis du legger ut mail addressen din så kan jeg sende deg noen bilder og litt mere info om bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jva Skrevet Juli 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 jegvetalt@hotmail.com Siter Å tenke seg om før man prater, er som å tørke seg i ræven før man driter! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale 16v Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 halloen. får ikke sende mail til deg,får bare feilmelding. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jva Skrevet Juli 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 det er i hvertfall riktig mail adresse å jeg bruker den akuratt nå, så jeg vet ikke hva som feiler den... prøv igjenn om en stund da... Siter Å tenke seg om før man prater, er som å tørke seg i ræven før man driter! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale 16v Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 har prøvd,vis du gidder å sende en til meg så jeg kan svare på så går det helt sikkert bedre,har vært sånn før et par ganger okså. tktalle@start.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Originally posted by Skillz2k Jente golf 2K Sølv farget med blått interiør. Mangler en frontrute for å få den godkjent. Hadde den på eu og fikset alt unntatt ny rute. Heisann, jeg er veldig interesset i den! Trenger en "butikk-/jobb-/barnehagebil" til samboeren. Hva må til for å kunne kjøre lovlig med den? Ny frontrute, etterkontroll, og årsavgift? Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Årsavgiften er betalt. Må på etterkontroll når ny frontrute er på plass. Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Originally posted by Skillz2k Årsavgiften er betalt. Må på etterkontroll når ny frontrute er på plass. Har du mulighet til å sende meg flere bilder på mail? volvotore@yahoo.no Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg