Supraguy Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Det eneste jeg vet er at det er 858hk og 873nm og en rekke femmer... Hvilken rekkefemmer er dette?? Volum?? Si ifra hvis dere ikke vet hvilken bil jeg mener, sender bilde... Den var i hvertfall på gatebil på Vålerbanen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Den røde KRB s2 audien med hvite felger... er samma fyren som eier den gule s2'ern med svarte audiringer på sia... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Nix. KRB har en rød urquattro. Jørgensen og Seberg har 2 stk S2. en rød og en gul. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kinx Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Originally posted by Tape-R Den røde KRB s2 audien med hvite felger... er samma fyren som eier den gule s2'ern med svarte audiringer på sia... Ikke noe S2, det er en urquattro. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sADsAM Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Originally posted by Tape-R Den røde KRB s2 audien med hvite felger... er samma fyren som eier den gule s2'ern med svarte audiringer på sia... Du tenker på Frode Jørgensen du... Han har solgt den gule så vidt jeg vet, og bygd seg ny S2 evo-2 som han kaller den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David-S Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Det er en 2.2 liters rekkefemmer fra Audi. Motoren er flyttet nesten en halvmeter tilbake i motorrommet for og få bedre vektbalanse. Bilen er gateregistrert og har bl.a. plass til 3 personer i skinnseter bak. Den er stivet en del, har bremser fra Porcshe, med KRB-trading logo på. 0-402m = 10.038 Siter 2008 Saab 93 1.8t BioPower x - 2000 VW Golf TDI 115PD - Vrak/flat/våt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-S4-Biturbo Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Originally posted by David-S Det er en 2.2 liters rekkefemmer fra Audi. Motoren er flyttet nesten en halvmeter tilbake i motorrommet for og få bedre vektbalanse. Bilen er gateregistrert og har bl.a. plass til 3 personer i skinnseter bak. Den er stivet en del, har bremser fra Porcshe, med KRB-trading logo på. 0-402m = 10.038 Jonus: 10.032 Siter Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Originally posted by sADsAM Du tenker på Frode Jørgensen du... Han har solgt den gule så vidt jeg vet, og bygd seg ny S2 evo-2 som han kaller den. Tror ikke den er solgt, står hjemme i garasjen og venter på inspirasjon har jeg hørt.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David-S Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Originally posted by PetterJacobsen Tror ikke den er solgt, står hjemme i garasjen og venter på inspirasjon har jeg hørt.... Såvidt jeg har hørt så renoveres den gule. Den røde var vist et mellomprosjekt så han skulle ha noe og kjøre mens den gule blei fikset. :) Siter 2008 Saab 93 1.8t BioPower x - 2000 VW Golf TDI 115PD - Vrak/flat/våt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dahlback Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Frode Jørgensen sin gule S2 evo står og skal renovereres.Skal overhale motoren på den og. Og Jonus har kjørt 10.076 på det raskeste og KRB 10.03. Krb kjørte på Mantorp for litt siden men da fusket den litt,men kjørte i mål på 10,9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 lite utklipp fra autofil: Bilen hans er en av det råsete audi ur-quattroene som er bygget(da snakker vi hele verden) Motoren er flyttet nesten en halvmeter bakover i motorrommet, noe som gjør balansen i bilen langt bedre enn på adnre ur quattroer.Fullrace-bremser, koblet med tilton pedalboks og tørrsump med oljetank i bagasjen er noen kule facts. På racefuel bremser bilen 858 hester og 873 newton!! Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Originally posted by David-S Det er en 2.2 liters rekkefemmer fra Audi. Motoren er flyttet nesten en halvmeter tilbake i motorrommet for og få bedre vektbalanse. Bilen er gateregistrert og har bl.a. plass til 3 personer i skinnseter bak. Den er stivet en del, har bremser fra Porcshe, med KRB-trading logo på. 0-402m = 10.038 Nå har det seg jo slik at motoren til krb sluttet å dra etter 300m når han kjørte den tiden.;) Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David-S Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Originally posted by Mr.X Nå har det seg jo slik at motoren til krb sluttet å dra etter 300m når han kjørte den tiden.;) Ja, det gjorde den jo forsåvidt! Får håpe han for ordnet den ordentlig snart. Girkassa gikk når han kjørte på Gardermoen på Fredag. 3gir ville bare ikke mer git! :/ Siter 2008 Saab 93 1.8t BioPower x - 2000 VW Golf TDI 115PD - Vrak/flat/våt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 skulle likt og se vinklene på drivakslene framme om han har flytta motorn en halv meter bakover... sombrero Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg