Gå til innhold

Sierra-bilder++++


Einar

Anbefalte innlegg

  • Svar 112
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by manics

Er det ingen som lager ultra-cleane OldSchool Sierraer???? Kikka igjennom tråden i håp om å finne noe sånt. Men alt er jo overlessa med spoilere og digre hjul, og wunderbaum...

 

Tenk no så stilig som en 83-84 dønn oppshina skamsenka Sierra med små & rå hjul, ingen ekstra spoilere, bare dønn clean... Noe å tenke på? Noen som eventuelt har bilder av noe sånt??

Jeg har aldri sett en Sierra med små hjul som ser bra ut. Tror ærlig talt det ikke finnes små "fete" hjul som går på Sierra'n. Dessuten er bilen såpass lav under (hvert fall sapphire) at du ikke får senket den nok til at det ser fett ut med små hjul. Små hjul med MYE gummi ser jo sjelden fett ut... :( Selv forsøker jeg å få min Sierra "clean". Kastet ut wunderbaums. Plukket av lyktespylere. Ingen dekaler. Cosworth-grill. Trenger større felger (14"), senk, og ny lakk fordi jeg har krasjet bilen noen ganger og rettet opp (dårlig lakkjobb). Det er litt synd fordi bilen min er Cosworth Magenta (veldig fin metallic lakk). Må lakkere den opp selv, og da blir metallic lakk for vanskelig å få til. Det fine med det er at da får jeg bilen i én farge, og jeg lakkerer fangere/speil/dørhåndtak også. Men min 90-mod Sedan blir nok aldri "oldschool" fordi bilen har et ganske moderne utseende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Originally posted by rlsa

Fyy faan hvor stygge de fordene er....

Det er et par stykker jeg synes går i denne tråden, men ellers, nei blæææh!!!

Sier en som kjører DKW......

 

Var vel egentlig bare en stygg her(høytrykkkspyle seter), å masse harry.....

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Granada3.0GL

Sier en som kjører DKW......

 

Var vel egentlig bare en stygg her(høytrykkkspyle seter), å masse harry.....

 

 

Hehe... DKW du liksom... DKW var et av 4 bilmerker (derfor 4 ringer) som gikk sammen for å lage skikkelige biler, å det var for 50 år siden...

 

BTW

 

Granada suger, de er en stor jernklump som super bensin!

 

Det var mine siste ord i denne tråden...

06 BMW 320D M-Sport

99 BMW 323IA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår