rlsa Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Fyy faan hvor stygge de fordene er.... Det er et par stykker jeg synes går i denne tråden, men ellers, nei blæææh!!! Siter 06 BMW 320D M-Sport 99 BMW 323IA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimmY Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Og detta maatte du bare si eller ?:rolleyes: Gaa heller og grav deg ned a ! Hvis du missliker disse bila unngaa heller dette forumet min venn Siter Jeg vil ha Sierra :'( !!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Originally posted by manics Er det ingen som lager ultra-cleane OldSchool Sierraer???? Kikka igjennom tråden i håp om å finne noe sånt. Men alt er jo overlessa med spoilere og digre hjul, og wunderbaum... Tenk no så stilig som en 83-84 dønn oppshina skamsenka Sierra med små & rå hjul, ingen ekstra spoilere, bare dønn clean... Noe å tenke på? Noen som eventuelt har bilder av noe sånt?? Jeg har aldri sett en Sierra med små hjul som ser bra ut. Tror ærlig talt det ikke finnes små "fete" hjul som går på Sierra'n. Dessuten er bilen såpass lav under (hvert fall sapphire) at du ikke får senket den nok til at det ser fett ut med små hjul. Små hjul med MYE gummi ser jo sjelden fett ut... :( Selv forsøker jeg å få min Sierra "clean". Kastet ut wunderbaums. Plukket av lyktespylere. Ingen dekaler. Cosworth-grill. Trenger større felger (14"), senk, og ny lakk fordi jeg har krasjet bilen noen ganger og rettet opp (dårlig lakkjobb). Det er litt synd fordi bilen min er Cosworth Magenta (veldig fin metallic lakk). Må lakkere den opp selv, og da blir metallic lakk for vanskelig å få til. Det fine med det er at da får jeg bilen i én farge, og jeg lakkerer fangere/speil/dørhåndtak også. Men min 90-mod Sedan blir nok aldri "oldschool" fordi bilen har et ganske moderne utseende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
akilles Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Bilder på min sierra cosworth 2rwd: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Originally posted by akilles Bilder på min sierra cosworth 2rwd: Ja den bilen var fet, (obs- bildene funker ikke) Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Originally posted by rlsa Fyy faan hvor stygge de fordene er.... Det er et par stykker jeg synes går i denne tråden, men ellers, nei blæææh!!! Sier en som kjører DKW...... Var vel egentlig bare en stygg her(høytrykkkspyle seter), å masse harry..... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clinton Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 poster ett bilde av min jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weltzin Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 min første min andre: den første e spiker, og den andre blei solgt på Karmøy Siter 01 BMW 320 Ci -x 93 Volvo 850 GLE -x 89 Sierra iS -x 87 Audi 80 1.8e -x 83 Sierra 2.0L R.I.P. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Originally posted by Clinton poster ett bilde av min jeg Den var bare NICE :) Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorn_h Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Får vel slenge inn ett bilde til av min :) Siter 92`Sierra sedan Sapphire 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Her er min: Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rlsa Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Originally posted by Granada3.0GL Sier en som kjører DKW...... Var vel egentlig bare en stygg her(høytrykkkspyle seter), å masse harry..... Hehe... DKW du liksom... DKW var et av 4 bilmerker (derfor 4 ringer) som gikk sammen for å lage skikkelige biler, å det var for 50 år siden... BTW Granada suger, de er en stor jernklump som super bensin! Det var mine siste ord i denne tråden... Siter 06 BMW 320D M-Sport 99 BMW 323IA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spike Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Originally posted by rlsa Granada er en stor super duper bra bil Word:cool: Siter 93 BMW 520i (bruksbil/vinterbil) 93 BMW 325Ci 87 Volvo 740 Turbo Intercooler (solgt) 86 Volvo 740 GL (solgt) 87 Ford Sierra IS (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaja_marlene Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Dritfin Audi Coupe :) Originally posted by Nitros [/b] Siter Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg