0ddis Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Har sittet her på forumet en stund nå, men desverre ikke funnet noe serlig med bilder av Ascona B. Så jeg sier bare: Fram med bilene!!:D Enten du har, har hatt, en prosjektbil eller hva som helst! Her skal det kun postes Ascona B! Bring them on! Trydal Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Skal snart ta å putte asconan inn i garasjen nå. Må bare få til mopeden. Har også bestilt meg litt stasj fra veng. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Mulig du har sett før, men jeg har noen liggende på ascona.tk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Juli 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Dårlig med bilder hittil synes jeg gutta! Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Her er min: Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totta Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Her er bilen min, før jeg pelte den i deler Resten finner du på Opel-ascona Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Her er da min: Har satt på fanger og nye felger siden bilde er tatt... Har også prøvemontert badlook list, men blir ikke helt enig med meg selv om det er noe tøfft ;) Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Originally posted by ZombiE Her er da min: Har satt på fanger og nye felger siden bilde er tatt... Har også prøvemontert badlook list, men blir ikke helt enig med meg selv om det er noe tøfft ;) Ser du har fjerna de gule blink-glassa å kjører med oransje pærer, lakk pærene hvit så ser du ikke det oransje før det blinker. funker fint. Bare ett lite tips til asconaB-eiere. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Fett og se de oransje pærene da... men takk for tips! :D Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jens c Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 her er min ascona b.. +en rally ascona jeg hadde engang fler bilder på min hjemmeside http://home.online.no/~j-c-kri/index.cfm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 har du bare tenkt å lakke slik på sparket? Er nå mye styr det, og mange penger. Gjør du det selv? Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Er det ikke fler med Ascona B her? Har ihvertfall tatt noen nye bilder av min: Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 han har orginale Ascona B fangere fra '79-> om du på død og liv skal lakke noe svart, så lakk opphøyinga på panseret, dvs den "stripa" i midten, bak mellom og under baklyktene og rundt vinduskarmene. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Originally posted by cfn om du på død og liv skal lakke noe svart, så lakk opphøyinga på panseret, dvs den "stripa" i midten, bak mellom og under baklyktene og rundt vinduskarmene. enig! Tror jeg har GSI bakfanger? hehe... Den er ihvertfall i glatt plast, har en lik som framfangeren liggenes å... Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Originally posted by ZombiE enig! Tror jeg har GSI bakfanger? hehe... Den er ihvertfall i glatt plast, har en lik som framfangeren liggenes å... Send den gsi-bakfangeren til meg? Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg