weizah Skrevet November 5, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 takker for alle linkene :) Dessuten.. Jonte: må ha litt lyd i bilen.. spiller for meg selv å ikke for resten av verden.. å det hører med å ha litt lyd til en fin bil :) Siter vw golf 1.8 gti ++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 5, 2002 Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 Originally posted by Jonte Vet ikke om noe. Skal snart begynne å tenke på anlegg. Men, er det noe av det jeg vil ha du har? Og noe av det jeg selger du vil ha? Si ifra.. skal ikke du ha anlegg?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 5, 2002 Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 Joda, men jeg hører på musikk. er ikke noe rullende diskotek ;) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 5, 2002 Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 jajaja,,hehe litt dunk måå man ha! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet November 5, 2002 Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 Golf har vært harry siden jeg var liten guttepjokk. =D hehe Jeg har fire stk. org. høyttalere. Det er knall det. Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breda Skrevet November 5, 2002 Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 Kjøp deg et ordentlig frontsystem istedenfor 6x9. MYE bedre lyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weizah Skrevet November 6, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 menneh hvis jeg tar bort 6*9en å får meg et bra frontsystem, blir ikke lyden litt "daff" i baksetet da? selv om jeg ikke sitter der er det sikkert no folk som blir å gjøre det.. fint om det er "litt" diskant også :p Siter vw golf 1.8 gti ++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet November 6, 2002 Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 6x9"ere er jo kjent for kvalitetsdiskant :/ drit i passasjerene.. knall frontsystem og en sub er tingen(synes jeg da). skal kanskje ikke uttale meg så mye om stereo i golf, siden jeg ikke har en dritt i denna golfen. Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 6, 2002 Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 Frontsett i sparkepaneler blir bra i golf 2... Å få all lyd bakfra gir feil lydbilde... bassen er det ikke så farlig med da den ikke er like retningsbestemt som f.eks diskanten Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weizah Skrevet November 6, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 dere har sikkert rett i det ... menneh, ser for meg at jeg må kjøpe rått frontsett 1 12" og 1 bra forsterker.. spiller har jeg.. Noen som har forslag til hvordan sub / frontsett da ? Siter vw golf 1.8 gti ++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don T Skrevet November 6, 2002 Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 I Golf II ja?? Sjøl har jeg Jetta II, med bra frontsett i kickpanel og dashbord... - 2 stk 15" bassere bak baksete - mellomtone og diskant i hattehylla... - 2 stk 4-kanals forsterkere - bra kabler (Monster-Cables) MEEEEEEGET BRA lyd i denne bilen ihvertfall...:D Også er det en tidligere eier (takk Anders...!)som har vært flink og bygd dette anlegget.... Ikke no støy, dundring og bråk utenfor bilen... Meget bra lydisolert overalt her... Kan spille veldig høyt og RENT med dette anlegget... ikke slik jalla-risting av alt i hele bilen...:D Siter Diverse biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weizah Skrevet November 7, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2002 hehe :) kult.. di fleste bilene er jo diskotek langt utfor bilen å... slik skal ikke jeg ha det affall :) ingen som har noe forslag til hvordan frontsett og hvordan sub ? :) Siter vw golf 1.8 gti ++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breda Skrevet November 7, 2002 Rapporter Share Skrevet November 7, 2002 Boston acoustic pro frontsystem og pro sub Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1GTI Skrevet November 7, 2002 Rapporter Share Skrevet November 7, 2002 I min diesel har jeg DLS R6 frontsett og 2 stk DLS 310 subber (10") bak i lukket kasse . Funker som bare det. PS noen som vil kjøpe m-station med 40Gb disk ?? Siter Team dalatrekk rasing 99 Golf Mk4 Tdi highline 86 Audi 90 Quattro 20vt Autronic 90 Golf "Miljødiesel" 87 Golf mk1 cab (snart 16v) 83 Golf GTI Stillestående prosjekt til salgs x mange vw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg