Gå til innhold

Konkurranse 12

Ranger emnet


Blugh

Anbefalte innlegg

hmja.. syns folk tenker for likt her, så eg tenkte å gjøre litt motsatt av det alle andre gjør.. ;)

 

som vanlig tok eg meg vann over hodet, men her e hvertfall min 4x4-versjon av renaulten :)

 

renault4x4%20copy.jpg

 

e selvsagt fullt av detaljfeil, og det der med å endre fargen på innlimte ting så de ser ut som om de hører hjemme i bildet har eg ikkje prøvd endå.. min personlige favoritt e den svevende kvinnen i "vinduet".. vurderte å lime inn en liten trekasse som hun kunne stå på :P

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by LoCDoG

hmja.. syns folk tenker for likt her, så eg tenkte å gjøre litt motsatt av det alle andre gjør.. ;)

 

som vanlig tok eg meg vann over hodet, men her e hvertfall min 4x4-versjon av renaulten :)

 

 

 

e selvsagt fullt av detaljfeil, og det der med å endre fargen på innlimte ting så de ser ut som om de hører hjemme i bildet har eg ikkje prøvd endå.. min personlige favoritt e den svevende kvinnen i "vinduet".. vurderte å lime inn en liten trekasse som hun kunne stå på :P

 

Når du skal paste dekk og andre ting på bildet, så prøv å bruke så store filer som mulig.. ellers blir det pixlete.. bilen kan bli kul den.. kanskje du kunne ha prøvd på et bakgrunnsskifte.. sånn at du ser den i det rette element:p

 

Keep up the good work

 

Mvh. X-Ecutioner... The X-ecution will not be televised:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er mitt bidrag da, det er på en måte en ny type fabrikk version da!

 

 

*Update*

 

 

renault_modus_2004_01_bcopy2.th.jpg

 

Siden dere synes det var litt for lite gjort satte jeg meg ned og oppgraderte den litt!

 

New mods:

Monitor m/fjernkontroll

brusha site skjørt

brusha front splitter

modifisert front vindu(brusha)

fjerna refleksjonene på tidligere version(ble ikke bra med)

Lakt til refleksjoner på kit!

 

 

Si hva dere synes da!?

drive safe,,but very fast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by andrej1

Fin den caps on så ikke så mye som var gjort.

 

Takk for kommentaren:D

 

 

La merke til en ting, 4-dørs cab, men så kult ut syns jeg.

 

 

Hehe, ja versego! Nei på min har jeg gådt inn i den minste detalj, får å få den mer fabrikk aktig som jeg sa, viss man studerer ser man en del detaljer som er forandra og lakt til, takk foresten! :)

Elsker felgene dine.Kan du kontakte meg på Msn viss du har!?

 

 

msn: bmwm10@hotmail.com

 

 

Ps: De som ellers vil adde meg til listen kan bare gjøre det! :)

drive safe,,but very fast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by X-ecutioner

 

Når du skal paste dekk og andre ting på bildet, så prøv å bruke så store filer som mulig.. ellers blir det pixlete.. bilen kan bli kul den.. kanskje du kunne ha prøvd på et bakgrunnsskifte.. sånn at du ser den i det rette element:p

 

Keep up the good work

 

Mvh. X-Ecutioner... The X-ecution will not be televised:D

 

ja, merket at det ble veldig pixlete, men det får gå for no.. bildet var ment som humor egentlig, siden eg bare har brukt photoshop i noen dager no.. men det hadde jo vært tøft om noen hadde klart å lage en offroader av den som så noenlunde ekte ut :D

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LoCDoG

hmja.. syns folk tenker for likt her, så eg tenkte å gjøre litt motsatt av det alle andre gjør.. ;)

 

som vanlig tok eg meg vann over hodet, men her e hvertfall min 4x4-versjon av renaulten :)

e selvsagt fullt av detaljfeil, og det der med å endre fargen på innlimte ting så de ser ut som om de hører hjemme i bildet har eg ikkje prøvd endå.. min personlige favoritt e den svevende kvinnen i "vinduet".. vurderte å lime inn en liten trekasse som hun kunne stå på :P

 

Du kunne nå i det minste ha fjernet bakdørene på bilen, ser liksom ikke poenget med bakdørene .. dem har liksom ikke sin funksjon.

 

Dekkene er alt for lav oppløsning på .. finn noen med større oppløsning så blir det der bra. samme med ralysn på siden..

 

Det dekket på høyresiden av bilen, ser liksom så .. kantene ut... og det stopper liksom.. U C ?

 

Hva er det slags rift i front fangeren ?

 

Håper det ikke tar det ille opp, men hele poenget er vell å få ting så man kan forbedre (?)

Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår